۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳
کد خبر: ۵۳۸۶۴۳

محمد عبداللهی به قافله شهدای مدافع حرم پیوست

شهيد محمد عبداللهی در سالروز شهادت امام رضا(ع) در تهران تشييع و تدفین مي شود.
شهيد محمد عبداللهی شهيد محمد عبداللهی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، برنامه های تشییع و بزرگداشت شهيد مدافع حرم مهندس عبداللهی اعلام شد.

امت شهيد پرور تهران همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع) ساعت 8 صبح روز یکشنبه 28 آبان ماه با حضور مقتدرانه خود دوشادوش یکدیگر شهيد محمد عبداللهی را از مسجد جامع صفا واقع در خیابان شهید مدنی میدان امام حسین(ع) تشییع کرده و ضمن بیعتی دوباره با رهبر معظم انقلاب اسلامی عشق و ارادت خود به اسلام، انقلاب و شهدا را نشان خواهند داد.

همچنین بعد از اقامه نماز بر پيكر اين شهيد معظم، تشييع به سمت گلزار شهدای بهشت زهرا(س) ادامه خواهد داشت و بعد از مراسم تشییع، ساعت 11 صبح مراسم تدفین در قطعه 26 این گلزار برگزار خواهد شد.

شهيد محمد(مرتضی) عبداللهی به طور خودجوش در سن 28 سالگی از تهران راهی سوريه شد و چندی پیش در دیرالزور در شرق سوریه هنگام نبرد با تكفيري ها بر اثر اصابت خمپاره به مقام شامخ شهادت نائل شد.

شایان ذکر است نیروهای مقاومت اخیراً توانستند مناطق وسیعی از استان دیرالزور را از دست گروه تروریستی داعش آزاد کنند.

گفتنی است مراسم وداع با پیکر پاک و مطهر این شهید در آخرین جمعه ماه صفر مصادف با سالروز وفات نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و شهادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) با حضور گسترده مردم و خانواده این شهید والامقام در معراج‌الشهدای تهران برگزار شد.

پدر شهید عبداللهی در این مراسم با بیان اینکه وقتی قدرشناس شهدا هستیم جمهوری اسلامی ایران پیروز خواهد شد، اظهار داشت: اگر مرتضی را دوست دارید پشت سر رهبرش حرکت کنید.

پدر شهید مدافع حرم معتقد است شهدا ما را فراموش نمی‌کنند البته به شرط پیروی کردن ما از ولی فقیه!

به اذعان پدر شهید عبداللهی امثال امام خامنه‌ای و روحانیون محترم در هدایت معنوی فرزندش نقش بسزرایی داشتند.

قابل ذکر است تهران طی سال های اخیر شاهد تشییع پیکر ده ها نفر از شهدای ایرانی و افغانستانی مدافع حرم بوده است./804/پ۲۰۴/ب۲

ارسال نظرات