۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۰
کد خبر: ۵۳۸۷۹۰
سردار نقدی:

مبارزه با مفاسد اقتصادی به معنای زنده بودن نظام است

معاون فرهنگی سپاه گفت: برخورد قوه فضاییه با متخلفان، افتخاری برای نظام و شرمندگی برای آن هایی است که فساد داشته اند؛ زیرا مبارزه با فساد به معنای زنده بودن نظام است.
سردار نقدی سردار نقدی یادواره سردار شهید زین الدین و ۶۰۰۰ شهید استان قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار محمدرضا نقدی امشب در مراسم یادواره سردار سرلشگر پاسدار شهید مهدی زین الدین، سرداران و 6 هزار شهید استان قم با بیان اینکه عزت، امنیت، اقتدار و پیشرفت های چشمگیر نظام مقدس جمهوری اسلامی مدیون شهداست، گفت: مقام شهید مقام والایی است که انبیاء هم به مقام آن ها غبطه می خورند.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: اولین گروهی که وارد بهشت می شوند، شهدا هستند؛ تنها کسی که دوست دارد از بهشت به دنیا برگردد و ده ها با دیگر شهید شود، شهدا هستند.

شهدا ستاره های درخشان هدایت در آسمان تیره دنیا هستند

وی با بیان اینکه شهدا چنان مقامی دارند که در آخرت شفاعت می کنند، ادامه داد: شهدا در این دنیا نیز مقاماتی دارند و چشم انسان ها را بر روی حقیقت ها باز می کنند و انسان های غافل را بیدار می کنند؛ شهدا همانند ستاره های درخشان در آسمان تیره، راه را به مردم نشان می دهند.

نقدی یادآور شد: در روایت است، مردمی که از مرگ می ترسند، افرادی هستند که آخرت خود را خراب کرده اند و نتوانسته اند آخرت را آباد کنند؛ شهدا بالاترین منطق را دارند و شهادت را سعادت می دانند و ملتی که این منطق را داشته باشد، همیشه پیروز است.

ملتی که شهادت دارد اسارت نخواهد داشت

وی به عدم توانایی مقابله دشمن با فرهنگ جهاد اشاره و تصریح کرد: استکبار با وجود تمام سلاح های نظامی و پیشرفته توانایی مقابله با فرهنگ جهاد و شهادت را ندارد؛ ملتی که فرهنگ جهاد دارد هیچگاه تسلیم نمی شود و در واقع، ملتی که شهادت دارد، اسارت نخواهد داشت.

معاون فرهنگی سپاه پاسدران انقلاب اسلامی بیان داشت: وقتی منطق بسیج و جهاد در منطقه منتشر شد، استکبار حتی از حزب الله لبنان که چند هزار نیرو بیشتر نداشت هم شکست خورد؛ در عراق و سوریه و هر کشوری که این منطق حاکم شد، دشمن را از کشور خود بیرون کرد.

وی در ادامه ابراز داشت: تفکر نظام مقدس جمهوری اسلامی سبب این پیروزی های شگرف در منطقه است؛ این افکار امروز تا دریای سرخ رفته و در مدیترانه گسترده شده است و استکبار هیچ راهی ندارد و مستأصل شده است.

نقدی یکی از سیره های سردار شهید زین الدین را نماز اول وقت عنوان کرد و گفت: این شهید بزرگوار در وصیت نامه خود به ادامه دادن راه امام حسین(ع) تأکید دارد.

آمریکا و استکبار در حال فروپاشی است

رییس سابق سازمان بسیج مستضعفان ادامه داد: آمریکا به قدری مستأصل شده که تمام توان خود را علیه ایران به کار گرفته است اما راه به هیچ جایی نمی برد؛ شبکه های ماهواره ای متعددی با این هدف تأسیس شده اما در این زمینه هم شکست خورده اند.

نقدی به ناامنی های اخیر در آمریکا اشاره کرد و گفت: آمریکا شکست خورده و در حال فروپاشی است و شاهد هستید که یک نفر جمعیتی را با اسلحه به رگبار می بندد و 56 نفر را می کشد و همانند این اتفاق در خیابان ها، دانشگاه ها و حتی مدارس و اماکن دیگر آمریکا رخ می دهد؛ با وجود چنین حوادثی مشخص است که هیچ امنیتی در ایالات متحده وجود ندارد.

وی بیان داشت: شبکه ها و سایت های متعدد در حمایت از سلطنت طلب های نظام سرمایه داری و گروه های طرفدار نظام سوسیالیستی تأسیس شده و از آن ها حمایت می شود؛ موج های زیادی از شایعات در این سایت ها و شبکه های اجتماعی منتشر می شود و نظام را متهم می کنند.

برخورد قوه قضاییه با مفسدان اقتصادی افتخاری برای نظام است

معاون فرهنگی سپاه پاسدران انقلاب اسلامی با اشاره به هجمه ها علیه قوه قضاییه، تأکید کرد: امروز برخورد قوه قضاییه با متخلفان ریز و درشت را شاهد هستیم که باید به این عدالت افتخار کنیم؛ در واقع این برخوردها افتخاری برای نظام است و شرمندگی برای آن هایی است که فساد انجام داده اند؛ مبارزه با فساد به معنای زنده بودن نظام است.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: نظام این اراده را دارد که با مفسدان اقتصادی حتی در جایگاه فرزند یا برادر شخصیت های تراز اول مملکت برخورد و آن ها را دستگیر کند و به خاطر تخلف به زندان بیندازد.

سردار نقدی یادآور شد: رژیم منحوس پهلوی باید شرمنده باشد که در تمام ابعاد آن فساد وجود داشت و این در حالی است که بسیاری از مسؤولان این نظام مقدس یک زندگی معمولی و عرفی دارند.

تهدیدات نظامی آمریکا از روی استیصال است

وی به بدهی ها آمریکا اشاره کرد و گفت: استکبار دوست دارد ما را شکست خورده نشان دهد و متأسفانه عده ای مزدور هم در ایران گول حرف های آنان را می خورند؛ آمریکا بارها تهدید به جنگ نظامی کرده است اما تمام این حرف ها از روی استیصال است؛ در سال 1356 هم ملت ما را تهدید نظامی کرد اما مجبور به قبول انقلاب اسلامی ایران شد.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: امروز مشاهده می کنید که این به اصطلاح ابر قدرت جهانی یک روز کره شمالی را تهدید به جنگ می کند اما روز دیگر می گوید دوست دارم با رهبر کره شمالی صحبت کنم؛ ترامپ دیوانه نیست بلکه به خوبی نقش خود را بازی می کند.

وی با اشاره به مذاکرات پیشین ایران با غرب و اروپا، افزود: چندین سال فناروری های کشور را برای مذاکره با اروپا عقب انداختند و بعد از نتیجه نگرفتن گفتند باید به سراغ کدخدا برویم؛ در مذاکره با کدخدا هم شکست خوردند و مانع پیشرفت های هسته ای شدند؛ حالا که از مذاکره با کدخدا هم نتیجه نگرفته اند دوباره می خواهند سراغ نوچه های او بروند و درباره موشکی مذاکره کنند؛ این نهایت دیوانگی است و هیچ کشوری در بحث دفاعی و موشکی خود با هیچ کشوری مذاکره نمی کند.

نقدی در پایان با بیان اینکه همه مردم دنیا آمریکا را نفرین می کنند و این کشور منفور هر کجا می رود با درهای بسته رو به رو می شود، تأکید کرد: یادواره شهدا مجلس ترحیم نیست، بلکه مجلس میثاق با شهداست؛ انقلابی که آن ها به پا کردند را تا پایان ادامه می دهیم و ان شاءالله این نهضت تا انقلاب حضرت مهدی(عج) ادامه دارد./840/ ۲۰۱/ص

ارسال نظرات