۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۵۳۸۸۳۰
آیت الله حیدری:

معرفت افزایی نسبت به اهل بیت، سبب نشاط جامعه می شود

نماینده مجلس خبرگان رهبری معرفت افزایی و شناخت بیش از پیش نسبت به اهل بیت علیهم السلام را یک ضرورت دانست و آن را مایه نشاط جامعه عنوان کرد.
اهواز

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اهواز، امروز از شرکت راصد صنعت توسعه از صنایع وابسته به شرکت توسعه نیشکر بازدید کرد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در حاشیه این بازدید در جمع کارکنان این شرکت، ضمن تسلیت ایام سوگواری اهل بیت علیهم السلام، اظهار داشت: قرآن، کتب و سیره اهل بیت علیهم السلام راهنمای زندگی سعادتمند ما انسانها است که باید به این مقوله مهم در جامعه ما اهمیت داده شود، زیراکه عزت و سعادت جامعه در گرو این مقوله مهم است.

امام جمعه موقت اهواز در ادامه بیان داشت:‌ معرفت و  شناخت اهل بیت در واقع جامعه را سالم و پربار و با نشاط خواهد کرد؛ لذا انتظار می رود همه دلسوران به دین و اهل بیت علیهم السلام به موضوع معرفت افزایی اهل بیت علیهم السلام بیشتر بپردازند تا جامعه ای با نشاط و سالم داشته باشیم.

آیت الله حیدری با اشاره به زندگی اجتماعی خانواده ها، ابراز داشت: خانواده ها زندگی اجتماعی را براساس علم، تجربه و اصول ثابت اسلامی و اخلاقی پایه گذاری کنند و الگو برداری از دیگر جوامع به طور قطع موفقیتی در زندگی اجتماعی ما در پی نخواهد داشت./۹۴۵۳/پ۲۰۳/ب۲

ارسال نظرات