۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲
کد خبر: ۵۳۸۸۶۱
امام جمعه موقت بیرجند:

برخی از سیاستمداران، آمریکا و رژیم صهیونیستی را دشمن اصلی اسلام نمی دانند

امام جمعه موقت بیرجند گفت: برخی از سیاستمداران در جامعه همچنان دلشان نمی خواهد شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را فریاد بزنند، اینگونه افراد به مرحله رشد واقعی نرسیده اند و دچار غفلت هستند و نمی دانند که دشمنان اصلی دین اسلام آمریکا و اسرائیل غاصب هستند.
مختاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام حسین مختاری، امام جمعه موقت بیرجند ظهر امروز در جمع عزاداران مسجد امام حسین(ع) بیرجند اظهار داشت: باید در مراسمات و مجالس عزاداری تفکر را احیا کنیم چرا که تفکر زیربنایی است که بشر به آن نیاز دارد.

وی با بیان اینکه عزاداری هایی که برای ائمه اطهار انجام می شود سابقه 1400 ساله دارد، گفت: دین اسلام دارای تفکر و تعقل است و عزاداری ها باید همراه با تفکر شیعه باشد.

امام جمعه موقت بیرجند افزود: بسیاری از ائمه اطهار در نهایت غربت و مظلومانه به شهادت رسیدند و امروز نیز امام زمان(عج) که امام حاضر مسلمانان است در غربت قرار دارند و مظلوم هستند.

حجت الاسلام مختاری تصریح کرد: در عزاداری ها نباید تنها به سخنرانی و روضه خوانی بسنده کرد بلکه فلسفه و خروجی این مجالس باید تربیت منتظران ظهور باشد و در این مجالس باید انسان های منتظر واقعی تربیت شوند.

وی ادامه داد: یکی از ویژگی های منتظر واقعی شناختن توحید و معاد می باشد و آن کسی که منتظر واقعی است جز با خدا نباید با کسی دیگری معامله کند.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه الگوی یک منتظر واقعی نباید فضای مجازی و فرهنگ اشتباه غرب باشد، خاطرنشان کرد: برخی از سیاستمداران در جامعه همچنان دلشان نمی خواهد شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را فریاد بزنند.

حجت الاسلام مختاری اظهار کرد: اینگونه افراد به مرحله رشد واقعی نرسیده اند و دچار غفلت هستند و نمی دانند که دشمنان اصلی دین اسلام آمریکا و اسرائیل هستند./880/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات