۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۵۳۹۱۲۲
صبح فردا برگزار می شود؛

انتخابات هیأت مدیره جامعه خیرین حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری

مدیر حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در حال حاضر بیش از یکصد خیر در سطح استان برای کمک به حوزه علمیه خواهران شناسایی شده اند، گفت: فردا با برگزاری انتخابات از بین همین خیرین، هیأت مدیره جامعه خیرین حوزه علمیه مشخص خواهد شد.
حجت ‌الاسلام یدالله رحمانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام یدالله رحمانی، مدیر حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری، صبح امروز در نشست شورای اداری کارکنان این مدیریت، با تأکید بر اینکه برگزاری جلسات شورای اداری در راستای هماهنگی هر چه بیشتر بین کارکنان و فعالیتهای مدیریت است، تصریح کرد: به یقین استمرار این نشستها و جلسات منشأ خدمات بسیار خواهد بود.

حجت الاسلام رحمانی با اشاره به اینکه باید برای انجام کارهای محوله وقت بسیار گذاشته شود و فعالیتها به نحو احسن صورت گیرد، ابراز کرد: به یقین رشد و پویایی مجموعه با هماهنگی و نشستهای مستمر صورت می گیرد؛ بنابراین جلسات هماهنگی بین مدیران و معاونان مدارس و بازدیدها باید به صورت مستمر انجام شود.

مدیر حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری با ابراز رضایت از تفاهم و همدلی خوبی که بین مجموعه کارکنان این مدیریت وجود دارد، ابراز کرد: به لطف الهی حسن فعل فعالیتها در اولویت قرار دارد و همین حسن فعل سبب آرامش وجدان کاری می شود.

این مقام مسؤول با اشاره به اجرای چند برنامه کلیدی در ماه های گذشته ویژه طلاب در حال تحصیل و دانش آموختگان حوزه های علمیه خواهران این استان تصریح کرد: به لطف الهی برنامه ها به خوبی در حال اجرا است که باید همین رویه با همفکری همه معاونتها حفظ شود.

وی به برگزاری نشست اعضای جامعه خیرین و هیأت امنای مدارس علمیه خواهران استان اشاره کرد و گفت: این نشست فردا صبح به میزبانی هتل لاله شهرکرد و با هدف تعیین هیأت مدیره جامعه خیرین حوزه علمیه خواهران استان برگزار می شود.

حجت الاسلام رحمانی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از یکصد خیر در سطح استان برای کمک به حوزه های علمیه خواهران شناسایی شده اند، ابراز کرد: ان شاءالله فردا با برگزاری انتخابات از بین همین خیرین، هیأت مدیره جامعه خیرین حوزه های علمیه مشخص خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه پس از انتخاب هیأت مدیره و بازرسان جامعه خیرین حوزه های علمیه خواهران، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل نیز انتخاب خواهند شد، اظهار کرد: تشکیل هیأت مدیره و انتخاب مدیرعامل برای سامان دادن به امور خیریه در راستای رشد و پویایی همه جانبه حوزه علمیه خواهران است.

این مقام مسؤول، نقش خیرین را در رشد همه جانبه حوزه های علمیه خواهران استان غیرقابل انکار دانست و افزود: ان شاءالله بتوانیم از ظرفیت خیران استان هم در زمینه کیفی و هم در زمینه کمی بهتر بهره مند شویم./9457/پ202/ب1

ارسال نظرات