۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲
کد خبر: ۵۳۹۱۲۵
عضو هیأت رییسه مجمع نمایندگان طلاب:

مجمع نمایندگان گام های شایسته تری برای تقویت حوزه انقلابی بردارد

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر تاکید کرد که نباید سخنان رهبر معظم انقلاب و خواسته های ایشان از حوزه رویکرد فرسایشی پیدا کند.
حجت الاسلام رضوی مهر

حجت الاسلام والمسلمین سیدجلال رضوی مهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به برخی فعالیت های علمی و فرهنگی مجمع نمایندگان طلاب از حلقات انس، جلسات هفتگی، پیگیری برای رفع مشکلات طلاب، پیگیری امور و رسیدگی به مطالبات رهبر معظم انقلاب و سایر مراجع بزرگوار تقلید به عنوان عمده رسالت های نمایندگان طلاب یادکرد.

عضو هیأت رییسه مجمع نمایندگان طلاب با بیان این که این مجمع آخرین یادگار حضرت امام است، افزود: دوره هفتم دوره افتخار آمیزی بود، چراکه همراه با ملاقات با رهبر معظم انقلاب و شنیدن مطالبات ایشان از طلاب و فضلا و کادر حوزه های علمیه و دست اندکاران در این امر بود.

وی تأکید کرد: هرگز نباید سخنان رهبر معظم انقلاب در کمیسیون ها، جلسات و نشست های دراز مدت رویکرد فرسایشی پیدا کند، بلکه باید بکوشیم تا قبل از این که فرصت های ناب از دست برود، اسلام ناب و تمدن اسلامی که از حوزه دارای چنین شأنیتی توقع می رود به ثمر بنشیند.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر با اشاره به این که حوزه علمیه قم دارای ظرفیت های بالایی است، ابراز داشت: این حوزه به عنوان سرآمد حوزه های جهان اسلام زبانزد بوده و ما نیز در مجمع نمایندگان طلاب توانسته ایم تا به امروز با توفیقات الهی در بدنه حوزه پل ارتباطی بین طلاب و فضلا و کادر اجرایی حوزه باشیم و به برکت مجمع کارهای بزرگ فرهنگی رقم خورده است.

وی تصریح کرد: امروز مجمع نمایندگان تحت اشراف جامعه مدرسین در کنار مجمع عمومی جامعه مدرسین دو بالی است که در میدان علم و فرهنگ دینی، تفقه و رساندن پیام وحی در تلاش هستند تا چرخه این گردونه را به صورت مطلوب به پیش ببرند.

عضو هیأت رییسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در پایان با اشاره به سطح کمی و کیفی فعالیت های مجمع نمایندگان طلاب در دوره هفتم و همچنین میزان تلاش این نهاد حوزوی در جهت تقویت حوزه انقلابی عنوان داشت: باید با تلاش مضاعف گام های سخت افزاری و نرم افزاری توامان برای حوزه انقلابی برداشت.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر تاکید کرد: این میراث سلف صالح با مجاهدت و روحیه فداکاری قابل توسعه و پیشرفت است؛ لذا باید بکوشیم همه مطالبات بزرگان را به اجرا برسانیم.

وی در پایان ضمن ابراز امیدواری نسبت به عملکرد بهتر مجمع در دوره آتی اظهار داشت: مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه باید در دوره هشتم توانمند تر از گذشته ظهور و بروز داشته باشد. /۱۳۳۰/ت۳۰۲/ج

ارسال نظرات