۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷
کد خبر: ۵۳۹۱۳۰
با حضور بیش از ۲۰۰ طلبه خواهر؛

دوره آموزش مهارت های فضای مجازی در شهرکرد برگزار شد

دوره آموزش مهارتهای فضای مجازی ویژه طلاب مدارس علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری، پیش از ظهر امروز با حضور بیش از ۲۰۰ طلبه خواهر برگزار شد.
 طلاب خواهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، دوره آموزش مهارتهای فضای مجازی ویژه طلاب مدارس علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری، پیش از ظهر امروز با حضور بیش از 200 طلبه خواهر به میزبانی هتل لاله شهرکرد برگزار شد.

در این دوره یک روزه که در حال برگزاری است، طلاب مدارس علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری به صورت کارگاهی با مهارتهای مختلف فضای مجازی از جمله وبلاگ نویسی، تولید محتوا، شبکه های مجازی و تولید کلیپ آشنایی پیدا خواهند کرد.

فاطمه اسکندری، معاون فرهنگی و تبلیغی مدارس علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری در حاشیه این دوره به خبرنگار ما گفت: این دوره از ساعت 8 صبح امروز آغاز شده است و تا ساعت 4 عصر هم ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه فعالان فضای مجازی مدارس علمیه خواهران استان در این دوره شرکت کرده اند، ابراز کرد: نزدیک به یکصد نفر از طلاب شرکت کننده در این دوره جزء وبلاگ نویسان مدارس علمیه خواهران استان هستند که در شبکه کوثر بلاگ فعالیت دارند.

اسکندری با بیان اینکه اساتید این دوره با هماهنگی مرکز فناوری اطلاعات حوزه های علمیه خواهران کشور انتخاب شده اند، اظهار کرد: آشنایی طلاب با فضای مجازی از مهمترین ضرورتهای امروز حوزه های علمیه خواهران است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی برگزاری این دوره یک روزه را مقدمه ای برای برگزاری دوره های تکمیلی در آینده دانست و افزود: ان شاءالله دوره های تکمیلی فضای مجازی به صورت مدرسه ای و منسجم تر با حضور کارشناسان استانی برگزار می شود.

معاون فرهنگی و تبلیغی مدارس علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه بخش عظیمی از کار تبلیغی طلاب در شرایط امروزی با فضای مجازی گره خورده است، گفت: باید از این فرصت نهایت استفاده را در راستای نشر معارف دین انجام دهیم که این مستلزم فراگیری مهارتهای لازم برای حضور در فضای مجازی است.

گفتنی است در این نشست تاکنون آقای جلیلی، مسؤول آموزش فضای مجازی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران کشور دو کارگاه در مورد تولید محتوا و وبلاگ نویسی برگزار کرده اند.

همچنین نشستهای این دوره عصر امروز با حضور مدیریت حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری و برگزاری کارگاه های بایدها و نبایدهای شبکه های فضای مجازی با حضور دکتر یگانگی، مسؤول مؤسسه سراج این استان برگزار خواهد شد./9457/پ202/ب1

ارسال نظرات