۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷
کد خبر: ۵۳۹۱۸۷
از ابتدای سال جاری تاکنون؛

۵۲ وقف جدید در استان همدان ثبت شد

حجت الاسلام کاروند گفت: اوقاف و امور خیریه استان همدان در سال جاری ۷۰ موقوفه جدید الثبت را احیا و ۱۰ امام زاده را در استان تخریب و بازسازی کرده است.
دیدار طه محمدی با مسؤولان اوقاف همدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام محمد کاروند مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان همدان ظهر امروز در دیدار با آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: اوقاف و امور خیریه استان همدان مجری بیش از 307 عنوان نیت خیر است.

وی تصریح کرد: از دیگر فعالیت های اوقاف و امور خیریه استان همدان مستند سازی مطالبات است که تا کنون بیش از 400میلیارد تومان احصا شده که از این میزان 130 میلیارد تومان مورد قبول واقع شده است.

حجت الاسلام کاروند گفت: اوقاف و امور خیریه استان همدان 70موقوفه جدید الثبت را احیا کرده و ده امام زاده در استان همچون امام زاده خانوم گرجی را تخریب و بازسازی کرده است.

وی در ادامه با اشاره به وقف های جدید در استان همدان خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون 52 وقف جدید در استان داشته ایم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان اظهار داشت: اوقاف و امور خیریه استان همدان در مناسبت هایی همچون کنگره آقا نجفی(ره) کمک های ویژه ای را ارائه کرده است.

وی در ادامه افزود: اوقاف و امور خیریه استان همدان در اعزام مبلغ رتبه دوم را کشور کسب کرده است که در این راستا از ابتدای سال تا کنون 150 مبلغ از قم و 106 مبلغ بومی را به مناطق تبلیغی اعزام کرده است.

وی در پایان با اشاره به فعالیت اوقاف و امور خیریه استان همدان در برپایی موکب های اربعین حسینی اظهار داشت: اوقاف و امور خیریه استان همدان در راستای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی 5 موکب درون استان و یک موکب در عراق برپا کرد./979/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات