۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۵۳۹۱۹۵
رسانه های امروز در یک نگاه؛

داعش به تاریخ پیوست...

‌جبهه مقاومت و سردرگمي دشمنان‌، خامنه‌ای دهه۶۰ ، در بهار آزادی جای شهدای خالی، حضور رهبری با لباس مبدل در جمع مردم بم، فلسطینیان در معرض «خیانت قرن»، بخشی از عناوین مهم رسانه های امروز است.
مطبوعات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، جبهه مقاومت و سردرگمي دشمنان‌، خامنه‌ای دهه۶۰ ، در بهار آزادی جای شهدای خالی، حضور رهبری با لباس مبدل در جمع مردم بم،  فلسطینیان در معرض «خیانت قرن»، بخشی از عناوین مهم رسانه های امروز است که بیشتر آنها به مسأله نابودی حکومت داعش اشاره داشتند.

با آزادسازی شهر بوکمال نقشه های شومی که دشمنان برای اسلام و شیعیان طراحی کردند از بین رفت و همه تکفیری ها به ظاهر مسلمان و استکبار که پشتیبان این گروه تروریستی بودند ضربه سختی از اسلام ناب محمدی خوردند و نیروهای مقاومت نشان دادند که در برابر همه زیاده خواهی ها می توان با قدرت ایستاد.

با توجه به حمایت های کشورهای مستکبر خصوصا آمریکا و عربستان از گروه تکفیری داعش از همان ابتدا مشخص بود که این گروه هدفی جز حمله به ایران و ناامن کردن این کشور ندارد و بارها این مسأله را در بین اعراب و کشورهای منطقه مطرح کرده بودند که کشور ایران قصد دارد امپراطوری شیعه را در خاورمیانه مسلط کند تا بتوانند با این گفته اختلافی بین قوم و مذهب ها ایجاد کنند تا زودتر به اهداف خود برسند.

گفتنی است رسانه ها به موضوعات دیگری از جمله سفر اخیر رهبر معظم انقلاب به مناطق زلزله زده کرمانشاه اشاره کردند که در ادامه آنها را با هم می خوانیم.

جبهه مقاومت و سردرگمي دشمنان‌

روزنامه جوان گفت: موضوع گسترش نفوذ ايران در منطقه و تلاش غرب براي مهار آن به كليدواژه اصلي جنگ رواني دستگاه‌هاي رسانه‌اي و ديپلماسي غربي، صهيونيستي و سعودي‌ها تبديل شده است.

ادامه مطلب...

خامنه‌ای دهه۶۰

روزنامه صبح نو نوشت: نسل انقلاب، آیت الله خامنه‌ای را خوب می‌شناسد چه در سنگر نمازجمعه تهران و ترسیم خطوط انقلاب یا در کسوت نماینده امام در جبهه‌ها و در خطوط مقدم نبرد و در میان رزمندگان و چه در لباس رییس جمهور و رهبر در سفرهای استانی و بازدید ازمناطق محروم و در دل مردم.

ادامه مطلب...

در بهار آزادی جای شهدای خالی

فارس نوشت: کاربران شبکه‌های اجتماعی پس از به ثمر رسیدن وعده حاج قاسم و از بین رفتن مقرهای داعش، یاد شهدای مدافع حرم را زنده نگه داشتند.

ادامه مطلب...

حضور رهبری با لباس مبدل در جمع مردم بم

روزنامه فرهیختگان نوشت: یک‌ماه از زلزله بم نگذشته بود که رهبری دوباره برای اطلاع از پیشرفت کار ابتدا یک هیات به آنجا فرستادند و بعد مجددا خودشان به آنجا رفتند تا از پیشرفت کار و بازسازی مناطق زلزله‌زده بازدید کنند. شاید چندین ماه بعد در سفر استانی به کرمان مجددا بم را در دستور کارشان قرار دادند و از آنجا بازدید مفصلی کردند.

ادامه مطلب...

فلسطینیان در معرض «خیانت قرن»

روزنامه جوان نوشت: دونالد ترامپ مثل رؤسای جمهور قبلی امریکا برنامه سازش را از ابتدای ورودش به کاخ سفید در سرلوحه سیاست خارجی خود قرار داد اما این کار را هم مثل دیگر کارهایش برخلاف رویه معمول همان رؤسای جمهور پیش برده است.

ادامه مطلب...

 فرصت بی نظیر تقویت سرمایه‌های اجتماعی و ملی

روزنامه قدس نوشت: حضور رهبر معظم انقلاب به عنوان عالی‌رتبه‌ترین مقام کشور حاوی پیام دیگری نیز بود که در فرمایشاتشان خطاب به مسؤولان امر نیز تجلی یافت، «هماهنگی هر چه بیشتر و مدیریت متمرکز و یکپارچه» نکته‌ای که حلقه مفقوده بسیاری از کارها و فعالیت‌ها در سطح کشور است.

ادامه مطلب...

عمليات رواني و توطئه‌هاي جديد در منطقه

روزنامه جوان در یادداشتی نوشت: مبارزه ايران اسلامي عليه تروريسم در منطقه و كمك به همسايگان و كشورهاي اسلامي جهت دفع شر تروريست‌ها به روزهاي پيروزي بزرگ خود نزديك مي‌شود.

ادامه مطلب...

در پایان گفتنی است حضور بدون تشریفات رهبر معظم انقلاب در مناطق زلزله زده کرمانشاه مایه دلگرمی و روحیه و امید به زندگی دوباره زلزله زدگان شد و به مسؤولان تاکید کرد که باید خدمات امدادرسانی مضاعف شود تا مردم بتوانند به زندگی عادی خود هر چه زودتر برگردند./۱۳۲۵/۳۰۲/خ

 

 

 

ارسال نظرات