۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۵۳۹۲۱۵
امام جمعه رامهرمز:

پیروزی جبهه مقاومت بر داعش، با همدلی نیروهای متدین امت اسلامی محقق شد

امام جمعه رامهرمز گفت: امت اسلامی با وحدت و همدلی نیروهای متدین خود توانست در نبرد با داعش، پیروز از میدان خارج شود.
امام جمعه رامهرمز

حجت الاسلام سید اسماعیل موسوی، امام جمعه رامهرمز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، ضمن گرامیداشت هفته بسیج و تبریک پیروزی های جبهه مقاومت در سوریه و عراق علیه داعش، اظهار داشت: آمریکایی و اسرائیلی ها با هماهنگی ضلع سوم آنان یعنی عربستان، گروهک های تکفیری و تروریستی را در منطقه ایجاد کرده و فتنه بزرگی را به وجود آوردند.

امام جمعه رامهرمز افزود: هدف از تشکیل گروهک های تروریستی از سوی این سه ضلع، مقابله با محور مقاومت در منطقه بود که ناکام ماندند.

رییس شورای فرهنگ عمومی رامهرمز بیان داشت: خدا را شاکریم که با رهبری ها و هدایت های رهبر معظم انقلاب و حضور نیروهای متدین در محور مقاومت، امت اسلامی با وحدت و همدلی نیروهای متدین خود توانست در نبرد با داعش پیروز از میدان خارج شود.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه گروهک های تکفیری همواره در طول تاریخ حضور داشتند، ابراز داشت: گروهک های تکفیری در طول تاریخ همواره وجود داشتند، اما با شکست های مداوم همراه شده اند و این حکایت از آن دارد که این گروهک های تکفیری که از سوی وهابی ها تشکیل شده اند، عمر کوتاهی دارند.

وی در ادامه تصریح کرد: گروهک های تکفیری که در سال های اخیر هم تعداد آنان زیاد شده است در واقع متاثر از افکار وهابیت هستند و برعکس مبانی اسلام ناب حرکت می کنند.

امام جمعه رامهرمز بیان داشت: در پیروزی محور مقاومت علیه گروهک های تکفیری داعشی نباید نقش مهم شجاعت های فرماندهان نظامی همچون، سردار حاج قاسم سلیمانی را فراموش کرد؛ نقش مستشاری فرماندهان جمهوری اسلامی هم بسیار مثبت و مطلوب بود.

رییس شورای فرهنگ عمومی رامهرمز با اشاره به بازندگان شکست داعش در مقابل محور مقاومت، تصریح کرد: عربستان، رژیم صهیونیستی و آمریکا بزرگترین بازنده های شکست داعش در مقابل محور مقاومت بودند که در واقع مشت محکمی از نیروهای مقاومت خوردند.

حجت الاسلام موسوی در ادامه بیان داشت: حشدالشعبی عراق که با فتوای مرجع عالیقدر جهان تشیع، آیت الله العظمی سیستانی تشکیل شد با الگو گرفتن از بسیج مستضعفین انقلاب اسلامی ایران در شکست داعش و گروهک های تکفیری نقش بسیار مهم و مثبتی را ایفا کرد.

وی در پایان اظهار داشت: مسلمانان اگر بتوانند همواره در کنار هم بایستند، به طور قطع هیچ کدام از مستکبران زورگو نمی توانند مقابل آنان قد علم کنند؛ لذا همدلی و وحدت امت اسلامی در شکست استکبار جهانی بسیار حائز اهمیت و مفید است./9453/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات