۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۵۳۹۲۵۱
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

پیروزی جبهه مقاومت مرهون خون پاک شهدای مدافع حرم است

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز ما این پیروزی ارزشمند در منطقه را مدیون و مرهون خون های پاک شهدای مدافع حرم هستیم، گفت: مدافعان حریم آل الله با حضور در میدان نبرد، از حریم اسلام ناب دفاع و حراست کردند.
امام جمعه نکا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امروز در دیدار جمعی از مسؤولان شهرستان نکا با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج و همچنین پیروزی محور مقاومت در برابر جبهه کفر و استکبار منطقه، این پیروزی را نتیجه وحدت و همبستگی امت اسلامی منطقه در برابر دشمنان دانست.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان که امروز جامعه اسلامی بیش از هر زمان دیگری نیازمند بهره گیری از فرهنگ عزت آفرین بسیج است، تصریح کرد: نباید بسیج را یک نیرو و یا سازمان نظامی بدانیم، بلکه امروز بسیج به یک فرهنگ و الگوی تمام عیار در جهان تبدیل شده است.

حجت الاسلام لائینی با تأکید براین که بسیج همه توطئه ها علیه انقلاب اسلامی را در دهه های اخیر خنثی کرده است، بیان داشت: بسیج و بسیجی سرباز حقیقی اسلام و ولایت است و تا آخرین لحظه جان خود از حریم اسلام و ولایت حراست و پشتیبانی خواهد کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که دشمنان و بدخواهان اسلام ناب بیش از شش سال با به وجود آوردن گروه های تروریستی و تکفیری در عراق و سوریه این کشورها را به محلی برای جنایت های خود قرار داده بودند، افزود: با تشکیل جبهه مقاومت با محوریت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این توطئه خطرناک آمریکا، صهیونیست ها و آل سعود جنایت کار پس از چند سال نبرد و مقاومت خنثی شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که تروریست های تکفیری آن گونه به حمایت های غربی و عربی خود دلگرم بودند که به راحتی انسان های بی گناه را سر می بریدند، خاطرنشان کرد: اگر نقش مرجعیت دینی در عراق و همچنین تشکیل جبهه مقاومت در سوریه نبود امروز در دیگر کشورهای منطقه نیز باید با تروریست های تکفیری مقابله می کردیم.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که نیروهای بسیج مردمی که با الگو گیری از تفکر بسیجی کشورمان در عراق شکل گرفت توانستند تکفیری های داعش را از خاک عراق بیرون رانند و آنها را نابود کنند، تصریح کرد: در سوریه نیز با محوریت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همچنین حزب الله لبنان شاهد آزاد سازی آخرین شهر سوریه در روز گذشته بودیم.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز کشورهای اسلامی منطقه باید هوشیار باشند تا تروریست های مورد حمایت آمریکا، صهیونیست ها و آل سعود بار دیگر در منطقه رشد نکنند، خاطرنشان کرد: امروز پس از شکست جبهه تکفیری در منطقه، حامیان آنها به دنبال ایجاد توطئه دیگری در کشورهای اسلامی هستند.

مسؤول حوزه علمیه نکا با بیان این که آل سعود جنایت کار در این چند سال به طور علنی از تروریست های تکفیری منطقه حمایت مالی و تسلیحاتی می کرد، افزود: این کشور جنایت کار با همراهی رژیم صهیونیستی و آمریکایی ها یک مثلث شوم تروریستی را در منطقه خاورمیانه ایجاد کرد.

حجت الاسلام لائینی با اشاره به این که مردم بی گناه منطقه سال ها جنایت های گروه های تروریستی تفکیری در منطقه را تحمل کردند، خاطرنشان کرد: همه این جنایت ها در سکوت مدعیان دفاع از حقوق بشر در جهان انجام می گرفت و آمریکایی ها نیز حامی و مدافع اصلی این گروه های تروریستی بودند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که آمریکایی ها به دروغ جبهه ای را برای نابودی داعش در منطقه ایجاد کردند که کار اصلی کشورهای عضو این جبهه حمایت و حفظ تروریست های تکفیری در منطقه بود، تصریح کرد: اما علیرغم همه تلاش ها و سرمایه گذاری های گسترده غربی ها امروز تکفیری های تروریست نابود شدند و ریشه آنها در کشورهای اسلامی منطقه در حال سوزانده شدن کامل است.

استاد حوزه علمیه مازندران، نقش محوری جمهوری اسلامی ایران در مقابله با تروریست های تکفیری را ستودنی دانست و خاطرنشان کرد: جبهه مقاومت منطقه در برابر تروریست های مورد حمایت کشورهای غربی و عربی به پیروزی رسید و این پیروزی شکست سنگینی برای آمریکای جنایت کار بود.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که امروز ما این پیروزی ارزشمند در منطقه را مدیون و مرهون خون های پاک شهدای مدافع حرم هستیم، تصریح کرد: مدافعان حریم آل الله با حضور در میدان نبرد، از حریم اسلام ناب دفاع و حراست کردند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز جای شهدای مدافع حرم در این جشن پیروزی خالی است، خاطرنشان کرد: در ماه ربیع الاول که ماه هویدا شدن برکات و رحمت الهی در زمین هستیم، این پیروزی ارزشمند را خداوند متعال به امت اسلامی هدیه داده است.

استاد حوزه علمیه مازندران همچنین به نقش برجسته و تعیین کننده سردار قاسم سلیمانی در فرماندهی جبهه مقاومت برای مقابله با تروریست های تکفیری منطقه اشاره کرد و گفت: این سرباز حریم ولایت جانانه و با اخلاص برای حفظ اسلام و انقلاب شبانه روزی در میدان نبرد حاضر شد و لحظه ای نیز از رسالت سربازی خود سر باز نزد.

امام جمعه نکا با تأکید براین که امروز امت اسلامی باید با وحدت و همبستگی باید این دستاورد مهمی که جبهه مقاومت به دست آورده را حفظ کنند، تصریح کرد: بهترین راه مقابله با توطئه های دشمن در هر مقطعی وحدت میان مسلمان است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که اختلاف و تفرقه مسیر را برای نفوذ و توطئه دشمن در کشورهای اسلامی هموار می کند، خاطرنشان کرد: اگر امروز شاهد منطقه ای بحرانی هستیم به دلیل برخی تعصبات کورکورانه ای است که دشمنان اسلام ناب در فکر و ذهن برخی ها ایجاد کردند.

حجت الاسلام لائینی با تأکید براین که ماه ربیع الاول ماه وحدت و همبستگی امت اسلامی برای تبدیل شدن به یک امت واحده برای ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان دین خدا است، تصریح کرد: امروز شیعه و سنی باید همانند راهپیمایی با عظمت اربعین حسینی عزتمندانه در برابر هر گونه توطئه دشمن ایستادگی و حریم اسلام ناب حراست کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امت اسلامی باید بدانند که جنگ امت اسلام با دشمنان و بدخواهان دین به پایان نرسیده است، خاطرنشان کرد: جبهه کفر و استکبار هر لحظه برای نابودی اسلام حقیقی طرح و برنامه شومی در اختیار دارد و باید هوشیار باشیم تا در دام خطرناک دشمن گرفتار نشویم./۱۳۱۷/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات