۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۵۳۹۳۶۹
امام جمعه میاندوآب:

وظیفه شناسی و موقعیت شناسی نشان از روحیه بسیجی طلاب است

امام جمعه میاندوآب در یادواره شهدای روحانی گفت: روحیه بسیجی در طلاب یعنی اینکه با تمام قدرت درس بخوانند و با تمام قدرت خدمت کنند و کار فرهنگی انجام داده و وظیفه شناس و موقعیت شناس باشند.
امام جمعه میاندوآب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام حمید حسن زاده امروز در یادواره شهدای روحانی میاندوآب که در مدرسه علمیه الزهرا(س) این شهرستان برگزار شد، با گرامیداشت هفته بسیج، اظهار داشت: به تعبیر امام خمینی(ره) بسیج لشکر مخلص خداست، تفکر بسیجی تفکر ناب اسلامی است و به فرموده مقام معظم رهبری تا زمانی که روحیه بسیجی در بین مردم حاکم باشد این انقلاب شکست نخواهد خورد.

وی افزود: بسیج در طول 38 سال با تمام تلاش در حفظ آرمان ها و اهداف امام راحل و مقام معظم رهبری با قدرت تمام در مقابل دشمن ایستاد.

امام جمعه میاندوآب با اشاره و تبریک غلبه نیروهای مومن و مجاهد حشد الشعبی و ارتش سوریه با همراهی سپاه قدس ایران بر داعش در سوریه و عراق، گفت: الان به حول و قوه الهی داعش در عراق و سوریه ریشه کن شده همان داعشی که در دمشق نزدیک حرم شده بود و می خواست کربلا و نجف را تخریب کند.

وی به نقش علما و مراجع در ایجاد روحیه مقاومت و مقابله با خصم اشاره و اضافه کرد: هنگامی که حضرت آیت الله سیستانی دستور بسیج مردمی را در عراق صادر کردند آرام آرام فتنه های داعش رو به زوال رفت.

حجت الاسلام حسن زاده در پایان خاطرنشان کرد: تا زمانی که بسیجی روحیه بسیجی خود را در جامعه حفظ کند این انقلاب شکست نمی خورد، روحیه بسیجی در طلاب یعنی اینکه با تمام قدرت درس بخوانند و با تمام قدرت خدمت کنند و کار فرهنگی انجام داده و وظیفه شناس و موقعیت شناس باشند.

یادواره شهدای روحانی با حضور حجت الاسلام حسن زاده، امام جمعه شهر و بیش از 120 نفر از طلاب در مدرسه علمیه الزهرا(س) میاندوآب برگزار شد.

یادواره شهدای روحانیت از ویژه برنامه های کمیته روحانیت ستاد کنگره بزرگداشت 12000 شهید آذربایجان غربی است که در بر اساس زمانبندی در مدارس علمیه خواهران و برادران برگزار می شود./936/پ203/ب1

ارسال نظرات