۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۶
کد خبر: ۵۳۹۳۹۸
مسؤول حوزه علمیه آیت الله صالحی ساری:

بسیج پیشتاز حرکت های انقلابی در دهه های اخیر بوده است

مسؤول حوزه علمیه آیت الله صالحی(ره) ساری با اشاره به این که بسیج پیشتاز حرکت های انقلابی در دهه های اخیر بوده است، گفت: این نیروی اثرگذار مردمی هیچ گاه در دفاع از آرمان های انقلاب سکوت نکرد و همواره مدافع حقیقی انقلاب و نظام اسلامی بوده است.
حجت الاسلام سیدجلال صالحی مازندرانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام سید جلال صالحی، مسؤول حوزه علمیه آیت الله صالحی(ره) ساری امروز در جمع اساتید و طلاب این حوزه با تبریک فرا رسیدن ماه ربیع الاول، این ماه را فرصتی برای بهره مندی مناسب از انوار الهی دانست و گفت: ربیع الاول ماهی است که خداوند متعال رحمت و برکات خود را برای زمین هویدا می کند.

وی با بیان این که ربیع الاول ماه سرور و شادی اهل بیت(ع) است، افزود: در این ماه پر فیض الهی، ولایت نبی مکرم اسلام به عنوان منشأ همه خوبی های جهان و همچنین آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج) را داریم که برای جامعه اسلامی بسیار ارزشمند است.

استاد حوزه علمیه مازندران بر ضرورت بهره معنوی طلاب از این ماه پرفیض الهی تأکید کرد و بیان داشت: بهره گیری معنوی طلاب از برکات معنوی ماه ربیع الاول نیازمند خلوص نیت و همچنین انس بیشتر با معارف الهی است.

حجت الاسلام صالحی با بیان این که میلاد با سعادت بهترین انسان و همچنین آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج) به عنوان آخرین ذخیره الهی بر روی زمین به ماه ربیع الاول ارزش و جایگاه خاصی داده است، خاطرنشان کرد: این ماه پر فیض الهی می تواند فرصتی برای تقویت وحدت و همبستگی امت اسلامی برای مقابله با دشمنان و بدخواهان دین باشد.

مسؤول حوزه علمیه آیت الله صالحی(ره) در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت هفته بسیج، از این شجره طیبه مقدس به عنوان افتخاری ارزشمند برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و گفت: آحاد جامعه اسلامی در عرصه ها و صحنه های مختلف مدیون و مرهون تلاش های این نیروی مقدس مردمی هستند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که تشکیل سازمان بسیج اقدامی با ارزش سوی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برای حفظ اسلام و انقلاب بوده است، خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) با بسیج مردمی توانستند نهضت عظیم انقلاب را به پیروزی برسانند.

حجت الاسلام صالحی با اشاره به این که بسیج در دهه های اخیر خدمات ارزشمندی به انقلاب و نظام اسلامی ارائه کرده است، تصریح کرد: همه این خدمات ارزشمند در راستای همان روحیه جهادی و بسیجی این نیروی خدوم مردمی بوده است.

مسؤول حوزه علمیه آیت الله صالحی(ره) ساری با بیان این که بسیج در چهار دهه اخیر بسیاری از توطئه های دشمنان علیه انقلاب اسلامی را خنثی کرده است، افزود: بسیج به عنوان نیرویی برخواسته از متن مردم همواره در کنار مردم به انقلاب و نظام اسلامی خدمات ارزشمندی ارائه کرده است.

استاد حوزه علمیه مازندران، حفظ و تقویت بسیج را حفظ و تقویت انقلاب و نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: مخالفت با این نیروی خدوم و مردمی مخالفت با اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام صالحی بر ضرورت تقویت جایگاه بسیج در جامعه اسلامی تأکید کرد و گفت: باید بیشتر از ظرفیت این نیروی اثرگذار در بخش های مختلف کشور بهره گرفته شود.

مسؤول حوزه علمیه آیت الله صالحی(ره) با بیان این که بسیج حافظ انقلاب اسلامی در برابر هجمه ها و توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب است، خاطرنشان کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز این بسیج مردمی بود که با حضور تعیین کننده خود در عرصه های مختلف انقلاب از این نظام دینی حراست و پشتبانی کردند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به تلاش دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی در تضعیف جایگاه نیروی مردمی و انقلابی بسیج در طی سال های اخیر، تصریح کرد: در طی دهه های اخیر هر گاه بسیج مردمی برای دفاع از انقلاب و آرمان های نظام به صحنه آمد، دشمن از مواضع نامشروع خود عقب نشینی کرد.

حجت الاسلام صالحی با تأکید براین که بسیج و فرهنگ متعالی آن سد محکمی در برابر توطئه ها و هجمه های دشمنان نظام و انقلاب است، خاطرنشان کرد: تا زمانی که بسیج در صحنه دفاع از انقلاب حاضر است دشمنان نمی توانند ذره ای به این نظام دینی ضربه وارد کنند.

مسؤول حوزه علمیه آیت الله صالحی(ره) ساری با اشاره به این که بسیج پیشتاز حرکت های انقلابی در دهه های اخیر بوده است، تصریح کرد: این نیروی اثرگذار مردمی هیچ گاه در دفاع از آرمان های انقلاب سکوت نکرد و همواره مدافع حقیقی انقلاب و نظام اسلامی بوده است.

وی از بسیج به عنوان چشم بیدار انقلاب اسلامی در برابر توطئه ها هجمه های دشمنان انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: بسیج پیشتاز همه حرکت های انقلاب اسلامی در دهه های اخیر بوده است و توانسته انقلاب را در برابر هجمه های دشمنان حفظ کند.

مسؤول حوزه علمیه آیت الله صالحی(ره) با بیان این که بسیج و سپاه مایه افتخار و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف هستند، تصریح کرد: تا زمانی این نیروهای مردمی و انقلابی در صحنه حاضر هستند دشمن نمی تواند گوشه چشمی به نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته باشد.

وی با تأکید بر این که افزایش روحیه بسیجی برای تحقق اهداف انقلاب و سربلندی ایران اسلامی ضروری است، گفت: این تفکر ارزشمند از افتخارات امام خمینی(ره) است که باید هر روز در جامعه تقویت شود.

حجت الاسلام صالحی با بیان این که دشمن همه توان خود را برای تضعیف تفکر انقلابی و بسیجی در جامعه اسلامی به کار گرفته است، تصریح کرد: اما امروز می بینیم این توطئه دشمن با حضور در صحنه نبرد نسل جوان جامعه، شکست خورده است.

وی با اشاره به این که حفظ انقلاب و نظام اسلامی با تلاش های شبانه روزی این عزیزان تحقق یافته است، خاطرنشان کرد: اگر بسیج و سپاه در صحنه دفاع از انقلاب حاضر نمی شدند، دشمن به راحتی به کشورمان نفوذ می کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران، بصیرت و ولایت مداری را مهم ترین شاخصه بسیج مردمی عنوان کرد و گفت: بسیجیان همواره گوش به فرمان ولی فقیه هستند و در عرصه های مختلف ثابت کردند که تنها در مسیر آرمان ها و ارزش های ولایت و رهبری گام بر می دارند.

مسؤول حوزه علمیه آیت الله صالحی(ره)، مخالفت و دشمنی برخی بدخواهان انقلاب با سپاه و بسیج را به دلیل جایگاه ارزشمند این نیروی انقلابی در کشورمان دانست و خاطرنشان کرد: بسیج بسیاری از توطئه های دشمنان در صحنه های مختلف داخلی و خارجی  را خنثی کرده و به همین دلیل دشمنی نسبت به این نیروی مردمی از سوی جبهه کفر و استکبار وجود دارد.

حجت الاسلام صالحی در ادامه سخنان خود به پیروزی جبهه مقاومت در برابر تروریست های تفکیری اشاره کرد و آن را نتیجه بهره گیری از تفکر بسیجی در میدان نبرد دانست و تصریح کرد: امروز تفکر بسیج به یک فرهنگ بالنده در جامعه تبدیل شده است./۹۵۰/پ202/ب1

ارسال نظرات