۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۸
کد خبر: ۵۳۹۴۳۸
امیر حاتمی:

تدابیر رهبری و نبردهای مقاومت طومار داعش را در هم پیچید

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: دشمن طراحی كرده بود كه یك فتنه دائمی در منطقه بین مسلمانان ایجاد شود و وحدت برای همیشه از بین مسلمانان برچیده شود اما با تدابیر رهبری و نبردهای مقاومت طومار داعش در هم پیچیده شد.
امیر حاتمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بعدازظهر امروز در همایش شهدای مدافع حرم كه در مصلای تهران برگزار شد با اشاره به اینكه ما نظامی ها وقتی یك عملیاتی به پایان می رسد با این نگاه كه این یك مرحله است، از آن عبرت گرفته و آن را مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهیم، اظهار داشت: از نظر ما تا زمانی که دشمن هست جهاد ادامه دارد و سریعا به تحلیل كار قبلی خودمان می پردازیم.

وی ادامه داد: ما در منطقه ای هستیم كه به خاطر اهمیت اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی هر روز با توطئه مواجه هستیم، ایجاد گروه تروریستی داعش اولین و آخرین اقدام و گروه تروریستی نخواهد بود، در گذشته گفته می شد این گروه آمدند تا با حكومتی های كافر مقابله كنند، در واقع سعی داشتند تروریست ها را گروه مبارز جا بزنند و اینكه بشود این اقدام را از سوی اسرائیل و آمریكا دید سخت بود.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح یادآور شد: این پیروزی یك آموزه حائز اهمیت است برای كسانی كه به منطقه ما نگاه دارند، كسانی كه این توطئه را طراحی كردند باور نمی كردند این توطئه كشف بشود و محور مقاومت به سرعت آماده و با آنها مقابله كند، آمریكا اعتقاد داشت كه این جریان تروریستی تا بیست الی سی سال دیگر پابرجاست اما با تدابیر رهبری و نبردهای مقاومت و بسیجیان ما این طومار در شش سال درهم پیچید.

امیر حاتمی تاكید كرد: آنها فكر می‌كردند اگر این بسیج تشكیل بشود نمی‌تواند بر این توطئه فائق شود، مهم نیست ما چقدر توان داریم بلكه مهم این است كه ما هر چه داریم به میدان بیاوریم زیرا خداوند می‌تواند همه توطئه‌ها را از بین ببرد.

وی افزود: دشمن طراحی كرده بود كه یك فتنه دائمی در منطقه بین مسلمانان ایجاد شود و وحدت برای همیشه از بین مسلمانان برچیده شود اما با تلاش رزمندگان محور مقاومت این اتفاق نیفتاد و برعكس این موضوع در حال شكل گیری است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ابراز داشت: رژیم صهیونیستی و آمریكا به دنبال ایجاد تفرقه بین كشورهای منطقه است اما امروز جریان منطقه عكس این اتفاق را نشان می‌دهد.

امیر حاتمی در پایان گفت: برای همه ملت‌های منطقه روشن شد راهی جز مقاومت و آمادگی وجود ندارد، از این رو آماده خواهیم بود و سیستم دفاعی خود را تقویت می كنیم و به كسی گوش نخواهیم داد و دشمن را پایش و رصد می‌كنیم تا از توطئه‌های دیگر سربلند بیرون بیاییم./816/۲۰۲/ح

ارسال نظرات