۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹
کد خبر: ۵۳۹۴۴۱
رییس اداره اعزام مبلغ برادر دفتر تبلیغات اصفهان:

تشكيل گروه هاي تبليغي ايجاد فرهنگ تعامل براي هم افزايي است

حجت الاسلام شفیعیان تشكيل گروه تبليغي را به معناي ايجاد يك فرهنگ براي تعامل و مشاركت و كسب نتيجه بهتر فعاليت هاي تبليغي دانست و گفت: هم افزايي و پرهيز از كارهاي موازي و متضاد از مهمترين فوايد و بركات اين نوع تبليغ است.
فعالیت تبلیغی

حجت الاسلام محمد جواد شفیعیان، رییس اداره اعزام مبلغ برادران دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، ‏در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان درباره ضرورت ايجاد گروه هاي تبليغي در دفتر تبليغات اسلامي، گفت: رهبر معظم انقلاب مي فرمايند «تشكل روحانيون كار بسيار خوبي است، روحانيون بايستي دور هم باشند، همفكري كنند، اشتباهات يكديگر را رفع كنند و كارهاي يكديگر را كامل كنند، ممكن است همه ظرفيت لازم را به قدر كافي يكديگر نداشته باشيم، اما بايد از حرف ها و تجربيات يكديگر استفاده كنيم» .

وی ادامه داد: مسأله تبليغ همواره يكي از مسائل اساسي در حيات اجتماعي بشر در اعصار مختلف بوده است، در اديان الهي ابلاغ پيام هاي الهي از سوي پيامبران مورد توجه بوده و متناسب با شرايط جوامع بشري صورت گرفته است، با اعمال تغييرات و ايجاد شرايط جديد و لزوم بهره گيري حداكثري از ظرفيت هاي تبليغي موجود و به خصوص ظرفيت هاي انساني ضرورت كار گروهي و هم افزايي ناشي از آن را روشن مي كند.

رییس اداره اعزام مبلغ برادران دفتر تبلیغات اصفهان اظهار داشت: تشكيل گروه تبليغي به معناي ايجاد فرهنگي است كه در آن همكاري، تعامل و مشاركت ارزش پيدا مي كند و انديشه ها، برنامه ها، تصميمات و فعاليت هاي تبليغي نتيجه بهتري به دنبال خواهد داشت.

حجت الاسلام شفیعیان داشت: دفتر تبليغات اسلامي با درك ضرورت و حساسيت موضوع تبليغ گروهي و نهادينه كردن گروه هاي تبليغي اقدام به تدوين اصول و معيارهاي تبليغ گروهي كرده است، تأسيس گروه ها با هدف واگذاري و واسپاري برخي از فعاليت هاي تبليغي به گروه ها و پرهيز از تصدي گري به عنوان يك بازوي فرهنگي و تبليغي انجام گرفته است.

وی گفت: تبليغ گروهي داراي آثار و فوايد فراواني است كه تعامل تجربيات، هم افزايي و هم فكري اعضاي گروه در فعاليت هاي گروهي و پرهيز از كارهاي موازي و متضاد و آشنايي بيشتر با نيازهاي منطقه تبليغي و مخاطبان از جمله مهمترين فوايد و بركات اين نوع تبليغ است.

رییس اداره اعزام مبلغ برادران دفتر تبلیغات اصفهان با اشاره به امتياز تمركز فعاليت هاي تبليغي گروهي در يك موضوع يا منطقه و تلاش بيشتر براي حل معضلات و مسائل مناطق تبليغي اظهار داشت: دفتر تبليغات اسلامي اصفهان از گروه هاي تبليغي حمايت هاي مادي و معنوي به عمل مي آورد. /869/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات