۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۰
کد خبر: ۵۳۹۴۷۴
امام جمعه ارومیه:

حوزه های علمیه با کمبود امکانات مواجه هستند

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با بیان اینکه متأسفانه حوزه های علمیه با کمبود امکانات مواجه هستند، گفت: به خاطر این کمبودها بسیاری از امورات حوزه های علمه زمین مانده اما به فضل الهی آنها نیز سامان خواهند یافت.
قریشی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی امروز در جلسه هیأت امنای حوزه علمیه امام خمینی(ره) ارومیه با تقدیر از اقدمات صورت گرفته در این مدرسه علمیه، گفت: تقدیر و قدردانی حقیقی از ناحیه امام عصر(عج) است.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه نظم و انضباط در مدیریت حوزه های علمیه، خاطرنشان کرد: این یک حقیقت است که نظم و انضباط کنونی حوزه علمیه امام خمینی(ره) ارومیه بسیار قابل توجه و ارزشمند است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با بیان اینکه آنچه در رابطه با تحولات مدرسه علمیه امام خمینی(ره) گفته شد نوید بخش پبشرفت علمی و عامل خرسندی است، افزود: امید است آنچه مد نظر است به بهترین نحو پیاده و اجرا شود.

وی با اشاره به اهمیت رشد علمی و پژوهشی حوزه های علمیه، گفت: یقینا آنچه در این مدرسه علمیه اتفاق افتاده است مرضی صاحب عصر (عج) بوده و به طور قطع خداوند متعال شما را در مدیریت بهتر یاری خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با بابیان اینکه متأسفانه حوزه های علمیه با کمبود و نبود امکانات مواجه هستند، بیان کرد: امکانات به قدری نیست تا با تزریق آنها کارهای زمین مانده زودتر شکل بگیرد و به نتیجه برسید.

وی با اشاره به سخنان حجت الاسلام ارجمند در تأسیس اتاق ويژه های گروه های تخصصی اصول، فقه، کلام و منطقه و فلسفه، افزود: شکل گیری این اتاق های گروه های تخصصی و تجهیز به کتابخانه تخصصی هر گروه بعد از بررسی و اجرا می تواند بسیار ارزشمند باشد.

امام جمعه ارومیه با بیان اینکه اقدامات صورت گرفته قابل تقدیر و بسیار ارزشمند است، گفت: تقدیر و قدردانی حقیقی از سوی صاحب حوزه های علمیه است، اما ما نیز به نوبه خود از اقدامات صورت گرفته قدر دانی ویژه داریم.

گفتنی است حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه از بخش های مختلف مدرسه علمیه امام خمینی(ره) ارومیه بازدید کرد و در جریان روند برنامه های اجرا شده و در حال اجرای این مدرسه قرار گرفت./۸۵۴/پ202/ب1

ارسال نظرات