۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۵۳۹۶۳۴
نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران:

تفکر بسیجی کلید حل مشکلات کشور است

نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که کلید حل مشکلات کشور نگاه به بیرون و وابسته بودن به چند کشور غربی نیست، گفت: غربی ها در چهار دهه اخیر ثابت کرده اند که هیچ گاه مورد اطمینان نبوده و نخواهند بود، چون آنها تنها به منافع خود فکر می کنند و مصالح و منافع طرف مقابل برای آنها اهمیتی ندارد.
امام جمعه فریدونکنار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فریدونکنار، حجت الاسلام سید محمود جلالی، نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران امروز در دیدار جمعی از بسیجیان شهرستان فریدونکنار با گرامیداشت هفته بسیج، بسیج را عامل کارآمدی نظام اسلامی در عرصه ها و صحنه های مختلف دانست و گفت: این نیروی انقلابی پشتوانه عظیمی برای چهار دهه موفقیت های نظام اسلامی بوده است.

وی با بیان این که بسیج خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی و مایه خوشحالی و آرامش ملت های مستضعف جهان است، افزود: بسیج به معنای اراده مستحکم و پولادین برای ایستادگی و مقاومت در برابر ظلم و استکبار است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که نهضت عظیم انقلاب اسلامی نیز با بسیج مردمی به پیروزی رسید و حکومت طاغوتی سرنگون شد، خاطرنشان کرد: امروز نیز نابودی کفار و ستمگران عالم در گرو بسیج عمومی ملت های آزاده و مستقل جهان است.

نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که با فرهنگ بسیج می توان در برابر همه ظالمان و بدخواهان دین ایستاد و دفاع از ارزش ها پرداخت، تصریح کرد: بسیج تنها محدود به یک سازمان و نیروی مردمی داخل کشورمان نیست بلکه بسیج یک فرهنگ و راهبرد مستحکم برای مقابله با ظالمان و مستکبران است.

حجت الاسلام جلالی با اشاره به این که شجره طیبه بسیج امروز پس از چند دهه قدرتمند تر از هر زمان دیگری در صحنه دفاع از دین و انقلاب حضور دارد، گفت: بسیج سد محکمی در برابر زیاده خواهی ها و توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی است.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که بسیج در دهه های اخیر راه نفوذ دشمن به کشور را بسته است، خاطرنشان کرد: بسیج با نقش آفرینی خود در عرصه ها و صحنه های مختلف انقلاب اجازه کوچکترین تحرک به دشمنان دین و انقلاب را نخواهد داد.

نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که بسیج برای کشورمان عزت آفرین بوده است، تصریح کرد: بسیج به معنای آمادگی کامل برای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در صحنه های مختلف است که همین گونه نیز بوده است.

وی از بسیج به عنوان یک ظرفیت ارزشمند برای رشد و تعالی نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: این نیروی مردمی هر جا که احساس کرده انقلاب و نظام اسلامی به کمک و همراهی نیاز دارد به میدان آمد و هر چه در توان داشت برای خدمت به نظام اسلامی و مردم به کار گرفتند.

حجت الاسلام جلالی با بیان این که وجود تفکر بسیج در کشورمان را سد محکمی در برابر توطئه های دشمنان علیه انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: اگر این تفکر در کشورمان وجود نداشت، دشمنان انقلاب اسلامی، توطئه خود علیه ملت ایران اسلامی را دو چندان می کردند.

نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که بسیج همچون کوه استواری از انقلاب و نظام اسلامی در برابر توطئه دشمنان حفاظت و پشتیبانی می کند، خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی نیز وجود تفکر بسیج در این کشور را مانعی برای رسیدن به اهداف خود در ایران اسلامی می دانند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمنان انقلاب همه توان خود را برای خدشه دار کردن جایگاه بسیج در کشور به کار گرفتند، تصریح کرد: دشمن تلاش می کند بسیج را نیرویی جدای از بدنه مردمی جامعه نشان دهد و زمینه ای را برای بی اعتمادی و فاصله میان مردم و بسیج فراهم کند.

حجت الاسلام جلالی با اشاره به این که دشمنان انقلاب اسلامی باید بدانند که بسیج چیزی جدای از بدنه مردم نیست، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران اسلامی خود را یک بسیجی می دانند و با حضور در عرصه ها و صحنه های مختلف انقلاب، این مسأله را به اثبات رساندند.

نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که بدون تفکر بسیج کشور در عرصه های بسیاری دچار رکود و کندی خواهد شد، تصریح کرد: بهترین راه افزایش سرعت قطار انقلاب اسلامی، تقویت تفکر بسیجی در بخش های مختلف جامعه اسلامی است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که کشورمان در سال های نخست پیروزی انقلاب اسلامی با بهره گیری از این همین تفکر توانستند مشکلات و بحران های داخلی و خارجی را با موفقیت پشت سر بگذارند، خاطرنشان کرد: به طور نمونه هشت سال جنگ تحمیلی نیز با وجود همین تفکر متعالی و انقلابی به نفع کشورمان به پیروزی رسید.

حجت الاسلام جلالی با تأکید براین که امروز نیز تنها راه پیشرفت و تعالی کشور تقویت تفکر بسیجی و انقلابی است، تصریح کرد: متأسفانه برخی مسؤولان کشورمان کلید پیشرفت و توسعه کشور را گم کرده اند، این در حالی است که کلید حل مشکلات کشور همین تفکر ارزشمند بسیجی و مدیریت انقلابی است.

نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که کلید حل مشکلات کشور نگاه به بیرون و وابسته بودن به چند کشورغربی نیست، خاطرنشان کرد: غربی ها در چهار دهه اخیر ثابت کرده اند که هیچ گاه مورد اطمینان نبوده و نخواهند بود، چون آنها تنها به منافع خود فکر می کنند و مصالح و منافع طرف مقابل برای آنها اهمیتی ندارد.

استاد حوزه علمیه مازندران با تقدیر از اقدامات نیروی مردمی بسیج در عرصه اقتصاد مقاومتی، گفت: یکی از معدود مجموعه هایی که  در جهت رفع دغدغه های رهبر معظم انقلاب اسلامی در عرصه تحقق اقتصاد مقاومتی گام های مثبت و ارزشمندی برداشته، نیروی بسیج بوده است.

حجت الاسلام جلالی با بیان این که با حمایت بسیج در روستاها طرح های اقتصادی خوبی اجرایی شده است، خاطرنشان کرد: این گونه طرح و برنامه ها باید بیشتر در کشور تقویت شود تا شاهد رونق فعالیت های اقتصادی در داخل باشیم.

نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که امروز حمایت و تقویت از نیروی بسیج به معنای تقویت انقلاب و نظام اسلامی است، گفت: برخی ها بسیج را تنها یک نیروی نظامی می دانند، این در حالی است که امروز خدمات این نیروی مردمی در عرصه های فرهنگی، اجتماعی، سازندگی و همچنین کمک به دولت در برنامه های مختلف نظیر تحقق اقتصاد مقاومتی بسیار گسترده بوده است.

امام جمعه فریدونکنار با بیان این که بسیاری از خدمات ارزشمند نیروی مقاومت بسیج برای مردم بازگو نشده است، خاطرنشان کرد: با این خدمات بی منت و صادقانه بسیج برای عموم مردم تبیین شود تا جامعه نیز به خوبی با این خدمات ارزشمند آشنا شود.

حجت الاسلام جلالی با اشاره به این که امروز تفکر متعالی بسیج از مرزهای جغرافیایی عبور کرده است، تصریح کرد: این تفکر ارزشمند و انقلابی امروز به الگویی برای دیگر کشورهای جهان تبدیل شده که نمونه بارز آن را در جنگ کشورهای مسلمان منطقه با تروریست های تفکیری به خوبی مشاهده کردیم.

نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که در سایه تفکر بسیج، داعش و دیگر گروه های تروریستی مورد حمایت آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود در منطقه نابود شدند، خاطرنشان کرد: تفکر بسیج که از رویش های انقلاب اسلامی است امروز به دیگر کشورهای جهان صادر شده است./۹۵۰/پ203/ب1

ارسال نظرات