۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۸
کد خبر: ۵۳۹۷۰۸
حجت الاسلام رئیسی با تأکید بر لزوم مشارکت همگانی برای اسکان موقت زلزله زدگان:

آستان قدس رضوی امکانات خود را در اختیار زلزله زدگان قرار داده است

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی گفت: آستان قدس رضوی در جهت کمک به زلزله زدگان امکانات خود را در مناطق شهری و روستایی در اختیار زلزله زدگان قرار داده است.
حجت الاسلام رئیسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی امشب در دیدار با آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه زلزله کرمانشاه آزمونی بزرگ برای سنجش ملت ایران بود ابراز داشت: مردم کرمانشاه سینه ستبر ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس بودند.

تولیت آستان قدس رضوی تصریح کرد: با فرا رسیدن فصل سرما و بارندگی باید اسکان موقت حادثه دیدگان با سرعت بیشتری انجام شود تا شرایط زندگی برای زلزله زدگان دشوارتر نشود.

وی در ادامه با تقدیر از اقدامات دولت و ملت برای کمک به زلزله زدگان خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در جریان سفر به کرمانشاه بر لزوم تسریع خدمت رسانی و اسکان زلزله زدگان تاکید داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی بیان داشت: مردم نوعدوست ایران در جریان زلزله اخیر با حضور گسترده و همدلی و کمک به حادثه دیدگان نقشی پررنگ در التیام دردها و رنج های زلزله زدگان ایفا کردند.

تولیت آستان قدس رضوی اظهار داشت: آستان قدس رضوی نیز در جهت کمک به زلزله زدگان امکانات خود را در مناطق شهری و روستایی در اختیار زلزله زدگان قرار داده است.

وی در پایان عنوان داشت: در حال حاضر اسکان موقت زلزله زدگان از اهمیت بسیاری برخوردار است و باید در جهت اسکان زلزله زدگان با جدیت وارد عمل شد./8571/پ202/ب1

ارسال نظرات