۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۹
کد خبر: ۵۳۹۷۷۳
طی بازدید از مناطق زلزله زده کرمانشاه صورت گرفت؛

تجلیل حجت الاسلام رئیسی از اقدامات جهادی طلاب و دانشجویان

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با حضور در میان دانشجویان حاضر در مناطق زلزله زده از اقدامات جهادی دانشجویان و طلاب در امدادرسانی به زلزله زدگان تجلیل کرد.
تولیت آستان قدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی به همراه آیت الله محمود محمدی عراقی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری و محمدرضا عدالتخواه رییس دادگستری کرمانشاه شامگاه امروز با حضور در روستاهای مناطق زلزله زده کرمانشاه، از اقدامات صورت گرفته دیدن کردند.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در جریان این بازدید ابراز داشت: مردم حادثه دیده کرمانشاه را تنها نخواهیم گذاشت.

تولیت آستان قدس رضوی بیان داشت: از همه مسؤولان و دست اندرکاران تقاضا می کنیم برای مردمی که در دوران دفاع مقدس غیورمردانه در مقابل تهاجم دشمنان ایستادگی کردند هر آنچه از دستشان بر می آید انجام دهند.

گفتنی است حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با حضور در میان دانشجویان حاضر در منطقه زلزله زده از اقدامات جهادی دانشجویان و طلاب در امدادرسانی به زلزله زدگان تجلیل کرد.

لازم به ذکر است حجت الاسلام والمسلمین رئیسی و آیت الله محمدی عراقی با حضور در چادرهای زلزله زدگان از نزدیک با آنها دیدار و ابراز همدردی کردند.

آستان قدس رضوی با استقرار امکانات و آشپزخانه در محل اسکان زلزله زدگان اقدام به خدمت رسانی به حادثه دیدگان زلزله اخیر کرمانشاه کرده و خدمات خود را تا زمان اسکان کامل زلزله زدگان ادامه خواهد داد./8571/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات