۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۸
کد خبر: ۵۳۹۷۸۰
آیت‌الله خاتمی:

داعش طرح آمریکا برای نابودی انقلاب اسلامی بود

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه داعش طرح آمریکا برای نابودی انقلاب اسلامی بود، گفت: ابزار و تسلیحات داعش را آمریکا فراهم می‌کرد و اصولا انفجار و ترور کار همه تروریست‌های زبون و زیرزمینی است.
نشست خبری آیت الله خاتمی  سخنگوی خبرگان رهبری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله خاتمی امام جمعه موقت تهران، امروز در دعای ندبه مهدیه تهران با قدردانی از تلاش‌های سردار سلیمانی در نابودی داعش، گفت: وجود سردار سلیمانی مایه فخر و مباهات تمام دلدادگان مکتب اسلام و مایه ترس دشمنان اسلام است.

وی افزود: مقاومت و ایستادگی نسخه پیروزی در برابر استکبار است، استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی با ایجاد داعش درصدد نابودی اسلام و مسلمانان بودند.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه انفجار و ترور کار همه تروریست‌های زبون و زیرزمینی است، ابراز کرد: این گروه تکفیری جنایتکار با کشتار مردم بی‌دفاع و مظلوم درصدد تخریب چهره اسلام در جهان بودند.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه ابزار و تسلیحات داعش را آمریکا فراهم می‌کرد، گفت: رهبر معظم انقلاب در همان ابتدای فعالیت جریان داعش دستور دادند که با این جریان تکفیری باید در خارج از مرزهای جغرافیایی جنگید در این زمینه حضرت آقا طعنه‌های فراوانی از برخی مسؤولان شنیدند که می‌گفتند چه لزومی دارد که ما در سوریه شهید بدهیم.

وی افزود: اگر امر معظم له اطاعت نمی‌شد و مدافعان حرم شکل نمی‌گرفت ما امروز باید در تهران با داعش مبارزه می‌کردیم.

آیت‌الله خاتمی با تاکید بر اینکه داعش به اعتراف سیاستمداران آمریکایی تنها به خاطر نابودی انقلاب اسلامی ایجاد شده بود، گفت: چه کسی باور می‌کرد داعش همانند برف آب شود./813/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات