۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۵۳۹۸۰۵
سرپرست حوزه علمیه خواهران دورود:

حاکم بودن تفکر بسیجی رمز موفقیت کشور است

سرپرست حوزه علمیه خواهران دورود حاکم بودن تفکر بسیجی را رمز موفقیت کشور عنوان کرد و گفت: امروزه این تفکر بسیجی به یک تفکر منطقه ای و بین المللی تبدیل شده است.
بسیج

حجت الاسلام عبدالواحد الهی نژاد، سرپرست حوزه علمیه خواهران دورود، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به کارکردهای بسیج بیان داشت: بسیج دارای کارکردهای متنوع و مختلف در عرصه های مختلف است.

وی با اشاره به اینکه قشرهای مختلف در بسیج و در زمینه های متفاوت دارای تخصص هستند، افزود: این افراد در زمینه های مختلف نقش آفرینی می کنند و با تکیه بر تفکر بسیجی به مردم خدمت می کنند.

سرپرست حوزه علمیه خواهران دورود با اشاره به کارکرد و نقش آفرینی بسیج ر دوران جنگ تحمیلی و در عرصه دفاعی عنوان داشت: در دهه اخیر گروه تکفیری و تروریستی داعش مشکلاتی را به وجود آوردند و بسیج با اثرگذاری خود در حوزه دفاعی، فرهنگی و اجتماعی در مقابل این گروه ها به خوبی ایستادگی کرد.

وی با بیان اینکه روحانیت، دانشگاهی ها، آحاد مردم و همه کسانی که در حوه قرآنی، فرهنگی و تبلیغی فعالیت دارند، بسیجی هستند، ادامه داد: بسیجیان در عرصه های علمی نیز همچون دیگر عرصه ها با تکیه بر روحیه و تفکر بسیجی نقش آفرین هستند.

حجت الاسلام الهی نژاد با اشاره به موفقیت بسیج در عرصه نظام، فرهنگی، تبلیغی و مدیریتی بیان داشت: اخلاص عمل، مدیریت صحیح و کار برای رضای خدا و بدون توقع رمز موفقیت بسیج در زمینه های مختلف است.

وی با بیان اینکه حاکم بودن تفکر بسیجی رمز موفقیت در کشور است، ادامه داد: باید توجه داشت که اگر تفکر بسیجی به حاشیه رانده شود، کشور دچار ضعف خواهد شد.

سرپرست حوزه علمیه خواهران دورود با اشاره به اینکه امروزه شاهد موفقیت هایی در زمینه های مختلف به ویژه در جریان پتروشیمی و در منابع نفتی هستیم، افزود: این موفقیت ها نتیجه حضور جوانان و نخبگان ایرانی با تکیه بر روحیه بسیجی است که خروجی آن عزت و پیشرفت کشور است.

وی استقلال و آبادانی کشور را دیگر خروجی مهم تفکر بسیجی خواند و گفت: در سایه این تفکر امروزه تفکر بسیجی در سایه انقلاب اسلامی به یک تفکر منطقه ای و بین المللی تبدیل شده است و این تفکر در دیگر کشورها رو به رشد است.

حجت الاسلام الهی نژاد حل مشکلات داعش و ریشه کن کردن این گروه تکفیری تروریستی را محصول حاکمیت و مجاهدت تفکر بسیجی در منطقه خواند و ادامه داد: عزت و پیشرفت کشورهای منطقه در گرو تفکر بسیجی است.

وی یادآور شد: توفیقات و موفقیت نظم جمهوری اسلام در عرصه های مختلف محصول تفکر بسیجی است و برای تقویت و حفظ این تفکر همه باید همت کنیم تا این تفر بین نسل جوان و نوجوان حفظ و تقویت شود./9459/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات