۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۵۳۹۸۰۶
خطیب جمعه نجف آباد:

پیروزی جبهه مقاومت چهره واقعی وهابیت و تکفیری ها را به عالم نشان داد

حجت الاسلام حسناتی درباره آثار پیروزی جبهه مقاومت، گفت: این نخستین بار است که یک جبهه مقاوم مخلص منسجم، در مقابل جبهه متحد مستکبران عالم پیروز شده است و اگر این جبهه مقاومت نبود، کی می توانستیم چهره کثیف این مزدوران را به عالم نشان دهیم.
حجت الاسلام حسناتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نجف آباد، حجت‌الاسلام مصطفی حسناتی، نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه نجف‌آباد، در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته، با تبریک هفته بسیج و تقارن آن با پیروزی جبهه مقاومت در منطقه گفت: باید تبریکی بزرگ به خاطر این ایام الله، پیروزی جبهه مقاومت بر جبهه کفر، شرک و نقاق بین المللی بگوییم.

وی ادامه داد: این اولین بار است که یک جبهه مقاوم مخلص منسجم، در مقابل جبهه متحد مستکبران عالم پیروز شده است در برابر داعشی که به اعتراف خودشان تربیت شده مستکبران جهان بود و اگر این جبهه مقاومت نبود، کی می توانستیم چهره کثیف این مزدوران را به عالم نشان دهیم، و به اهل سنت دنیا بفهمانیم دنبال وهابیت که تولدشان با خونریزی و قتل و غارت ملت ها بود، همراه نشوید.

حجت الاسلام حسناتی با اشاره به فرموده های رهبری درباره پیروزی این جبهه نیز افزود: این پیروزی نشان داد راهی که امام در انقلاب و به دنبال آن رهبر معظم انقلاب در آن مقاوم ماندند و فرمودند باید از مظلوم دفاع کنیم، راه حق بود هر چند در آن زمان بسیاری می گفتند، نمی شود و امروز با ناباوری عالم، چه کار بزرگی انجام شد.

وی بیان داشت: در سایه این پیروزی ایران به عنوان محور مقاومت در منطقه است و با آنکه شر این جنایتکاران از کشورهای عراق و سوریه کنده شد ولی کار آنها تمام نشده، دنبال شرآفرینی هستند و این پیروزی باید درسی باشد برای همه مستضعفان که تنها در سایه وحدت و انسجام در سایه حق به پیروزی خواهیم رسید.

نماینده ولی فقیه در نجف آباد درباره اهمیت شکل گیری بسیج نیز خاطرنشان کرد: این شجره طیبه سال ها قبل از پیروزی انقلاب در دید بیدار امام که مثل انبیا نگاه می کردند که نهضت باید روی دوش مردم مستضعف باشد، و تاریخچه بسیج را در کلامشان به دوران موسی رساندند و اول بسیجی در اسلام که پیامبر را یاری کرد، حضرت علی است.

وی بسیج را اتحادی برخاسته از تمام آحاد مردم برشمرد و گفت: اگر راه این انقلاب بخواهد بماند، در سایه بسیج است و هر شیعه ای یک بسیجی است آماده است برای دفاع از دین، شرف و ارزش ها، حتی اگر رسماً در هیچ پایگاهی نامی ننوشته باشند که پیروزی انقلاب، پیروزی در 8 سال دفاع مقدس در سایه بسیج مردمی بود.

حجت الاسلام حسناتی نخستین میوه با عظمت بسیج را تشکیل حزب الله بیان کرد و افزود: میوه های دیگر این شجره طیبه که در اقصی نقاط عالم ریشه دوانده، حشدالشعبی عراق، انصارالله یمن، زینبیون در پاکستان و افغانستان است حتی در کشورهای آفریقایی نیز وارد شده است.

وی بیان کرد: در این کشورها که کمتر مبلغی به آنجا راه دارد در اخبار آمده در سال های اخیر حدود 50 میلیون شیعه شدند و این جز ثمره اخلاص شهدای بسیجی نیست که آوازه شان تا اقصی نقاط عالم رسیده است.

امام جمعه نجف آباد با تشکر از حضور بی نظیر مردم در کمک به زلزله زدگان کرمانشاه نیز اظهار کرد: در برابر این مصیبت بار دیگر ملت برگ زرینی از خود در برابر دشمنان نشان داد، کشوری که در وضعیت تحریمی قرار دارد، همه حرکت کردند همانند اوایل انقلاب و فوق تصور مسؤولان، این ملت به میدان آمد و هنوز نیز باید در این راه همت کنیم. /1306/پ۲۰۱/ب۱

ارسال نظرات