۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۵۳۹۸۱۶
امام جمعه موقت ساری:

تفکر بسیج خط پایانی برای مثلث شوم استکبار جهانی است

حجت الاسلام قاسمی گفت: تفکر بسیجی مثلث شوم استکبار جهانی متشکل از آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان را در ایران و منطقه شکست داده است.
حجت الاسلام قاسمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمد قاسمی در خطبه های نماز جمعه ساری با تاکید براینکه تفکر بسیجی استکبار و مثلث شوم آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان را در ایران و منطقه شکست داده است گفت: شکل گیری بسیج از رویش ها و اندیشه های حضرت امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی بوده است.

وی با بیان اینکه امروز تفکر و تشکل بسیج در همه آحاد جامعه ملموس است و کشورهای خاورمیانه نیز از این تفکر بهره می برند، افزود: امروز کسی نمی تواند تفکر بسیجی را منکر شود زیرا تفکر بسیجی کشورهای منطقه را از شر داعش در امان نگه داشته است.

وی گفت:  اگر امروز عراق، لبنان و سوریه خود را از جنگ‌های نیابتی داعش در امان نگه داشت به برکت تفکر بسیجی است‌ و تاریخ باید جنایت آنها را بنویسد چرا که جنایات آنان کم نیست، اما اتحادیه عرب به جای اینکه آنها را محکوم کنند محفلی به پا می‌کند و ایران را محکوم می‌کند.

امام جمعه موقت ساری ضمن گرامیداشت دهه وقف با اظهار اینکه سنت حسنه وقف در جامعه رو به فراموشی است، ابراز کرد: فرهنگ وقف در بخشی از مسائل دینی فراموش شده است که از جمله آن مسأله مهم ازدواج جوانان است.

حجت الاسلام قاسمی با اظهار اینکه ولی عهد عربستان نپخته و خام است تاکید کرد که با ایران و دم شیر بازی نکنید زیرا دنیا نتوانسته ایران را به زانو درآورد.

امام جمعه موقت ساری افزود: جنایت آنها کم نیست و اتحادیه عرب به جای محکوم کرن جنایات، ایران را محکوم می کند و به آنها می گوییم که با دم شیر بازی نکنید.

وی در پایان با اظهار تاسف از حادثه تلخ زلزله غرب کشور و کرمانشاه یادآور شد: سپاه متعهد شد در کرمانشاه بیش از ۵۰۰ خانه را بازسازی کند و می بایست با کمک مردمی بازسازی خانه‌های این مناطق را در اولویت کارها داشته باشیم./۹۵۰/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات