۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۵۳۹۸۳۲
امام جمعه بندرعباس:

بسیج سعادت خود و جامعه را در پیروی از ولایت فقیه می داند

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با تاکید بر اینکه بسیج سعادت خود و جامعه را در پیروی از ولایت فقیه می داند، گفت: جهاد همه جانبه در راه خدا از نشانه های مکتبی بودن نیروهای بسیجی است.
امام جمعه بندرعباس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس، ظهر امروز در خطبه های این هفته بندرعباس ضمن تبریک هفته بسیج، اطاعت از ولایت فقیه و تبعیت پذیری از رهبری نظام را یکی از شاخص ترین ویژگی های بسیج دانست و گفت: بسیج سعادت خود و جامعه را در پیروی از ولایت فقیه می داند و تابع محض ولایت فقیه است.

وی در ادامه، غیرت و جوانمردی، فروتنی و شکستن نفس، اخلاص، شجاعت، حسن خلق، مردمی بودن، شهادت طلبی و مکتبی بودن را از دیگر ویژگی های هر بسیجی عنوان کرد و افزود: نگهبانی از انقلاب و دستاوردهای نظام مقدس اسلامی و در کل، جهاد همه جانبه در راه خدا از نشانه های مکتبی بودن نیروهای بسیجی است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با اشاره به عملکرد بی‌نظیر بسیج در حمایت از سپاه و ارتش در دوران دفاع مقدس تصریح کرد: جایگاه بسیج در ایجاد امنیت و اقتدار پایدار در کشورمان والا و ستودنی است.

آیت الله نعیم ابادی ادامه داد: در دوران 8 سال دفاع مقدس شاهد بودیم که بسیجیان به عنوان یادگار ماندگار امام خمینی(ره) شجاعانه و دلیرانه از امنیت، ارزش‌ ها و تمامیت ارضی کشور ایران اسلامی دفاع کردند و با توکل بر حضرت حق بر دشمنان پیروز شدند.

وی، سقوط داعش را یک پیروزی بزرگ برای ملت ایران و همه آزادی‌ خواهان جهان دانست و گفت: این پیروزی بزرگ و به یادماندنی، نه تنها دل مردم ایران بلکه قلوب تمامی مسلمین جهان را شاد کرد.

امام جمعه بندرعباس، نابودی داعش را نتیجه تدابیر و دوراندیشی‌ های مدبرانه مقام معظم رهبری، فرماندهی سردار سلیمانی، همت بلند ملت ایران و مجاهدت ها و رشادت های شهدای مدافع حرم عنوان کرد و افزود: با خشکانیدن ریشه داعشی ها، بار دیگر اراده ملت ایران در برابر توطئه‌های دشمنان به ثمر نشست.

آیت الله نعیم آبادی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک روز نیروی دریایی، شناسنامه پاک و ارزشمند نیروی دریایی و شرافت شان را یک ظرفیت بزرگ برای اقتدار نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران دانست و گفت: نیروی دریایی با اقتدار و اخلاص کامل در راستای حفظ منافع ایران اسلامی تلاش می‌کند و ما به آن مفتخریم.

وی در پایان گفت: با توجه به تکمیل فاز اول مصلای بزرگ شهر از هفته آینده نماز جمعه در مسجد جامع بندرعباس اقامه خواهید شد./851/پ۲۰۱/ب۱

ارسال نظرات