۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۵۳۹۸۳۷
آیت الله صفایی بوشهری:

کوچکترین تعرض استکبار با واکنش سخت ایران مواجه می شود

آیت الله صفایی بوشهری خطاب به کشورهای تهدید کننده ایران، گفت: بدانید که کوچکترین تعرض شما با واکنش سخت جمهوری اسلامی ایران مواجه می شود.
آیت الله صفایی بوشهری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری امروز در خطبه های نماز جمعه بوشهر به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار جمعی از بسیجیان اشاره کرد و گفت: وقتی به تاریخ انقلاب های رخ داده مراجعه می کنید می بینید که آتش این انقلاب ها به مرور زمان کاهش، و شرایط از اوج به پایین حرکت کرده است بدین معنا که روحیه انقلابی گری فروکش کرده، اما انقلاب اسلامی ایران متفاوت است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر کشته شدن نسل اول انقلاب ها و یا ترس آنان را علت فروکش انقلاب های تاریخ عنوان کرد و اظهار داشت: این ترس آنان باعث فعال تر شدن دشمن می شود و در نتیجه روحیه انقلابی گری از بین میرود.

خطیب جمعه بوشهر با اشاره به روحیه انقلابی در بین جوانان این کشور ابراز داشت: در انقلاب اسلامی ایران با اینکه جوانان نسل امروز، امام راحل و انقلاب اسلامی را ندیده اند اما اینچنین در صحنه حضور دارند و با تمامی توطئه های دشمن مقابله می کنند و با وجود اینکه 38 سال از انقلاب اسلامی گذشته اما مدافع این انقلاب هستند.

وی به توطئه های آمریکا و دیگر کشورهای استکبار جهانی در ایجاد گروه های تروریستی و تکفیری پرداخت و گفت: آمریکا داعش را تاسیس کرد و برای آن اعتبارات گذاشت تا جهان اسلام و خط مقاومت اسلامی را از بین ببرد اما همه دیددند که هم داعش از بین رفت و هم اینکه خط مقاومت اسلامی با اقتدار و قدرت وجود دارد.

آیت الله صفایی بوشهری بیان داشت: حزب الله لبنان دوبار رژیم اشعال گر قدس را به زانو در آورد که این نشان از روح ایمان و برخاسته از قرآن و عترت و روحیه ولایتمداری است.  

امام جمعه بوشهر با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: بسیج شجره طیبه ای است که ریشه در ایمان و دین دارد و در صحنه های سرنوشت ساز با حضور بسیج، انقلاب سربلند بوده است؛ بسیج هدیه آسمانی خداوند به انقلاب اسلامی ایران است و همین سپاه، بسیج و نیروهای مسلح در کنار مردم عزیز حزب اللهی انقلاب اسلامی ما را بیمه کرده اند.

وی بر توجه به منابع انسانی و نخبگان تاکید کرد و گفت: در هر کشور منابع انسانی آن از منابع سرزمینی مهم تر است بنابراین باید در این عرصه روحیه مجاهدت، ایجاد کفایی و تولید علم مورد توجه قرار داد و رشد نخبگان تلاش مضاعفی صورت گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر به پیش رو بودن هفت آذر روز نیروی دریایی اشاره کرد و با تبریک این روز اظهار داشت: نیروی دریایی در جغرافیای ملی و آبراه های بین المللی نقشی تعیین کننده دارد و باید قدردان تلاش های آنان بود.

آیت الله صفایی بوشهری در ادامه سخنان خود بیانیه نشست اتحادیه عرب را محکوم کرد و اظهار داشت: این کشورهایی که دور هم نشستن نه عرب هستند و نه مسلمان؛ آنها در بیانیه خود حزب الله لبنان را گروه تروریستی معرفی، و ایران را به دخالت در برخی کشورها متهم می کنند.

امام جمعه بوشهر بیان داشت: آیا حزب الله لبنان که مقابل رژیم صهیونیستی ایستاده تروریست است یا شما(آل سعود) که داعش را ایجاد کردید؟! حزب الله تمام وجودش صیانت از سرزمین های اسلامی است.

وی با بیان اینکه آل سعود تاکنون یک تیر به سمت رژیم اشغال گر قدس شلیک نکرده است گفت: آنها از طرفی از رژیم صهیونیستی درخواست می کنند تا به حزب الله حمله کند و در پنهان با آل یهود ارتباط برقرار می کنند.

آیت الله صفایی بوشهری خطاب به کشورهای تهدید کننده ایران تاکید کرد: بدانید که ذوالفقار علی بن ابیطالب(ع) در دست حزب الله و ایران قرار دارد و اگر کوچکترین تعرضی صورت گیرد آن ذوالفقار هنوز هست و شما را نابود می کند.

امام جمعه بوشهر در پایان پیش رو بودن شهادت امام حسن عسکری(ع) را تسلیت و سالروز آغاز امامت حضرت مهدی(عج) را تبریک گفت./833/پ۲۰۱/ب۱

ارسال نظرات