۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۷
کد خبر: ۵۳۹۸۸۹
نماینده مردم آمل درمجلس مطرح کرد؛

ضرورت بهره گیری از همه ظرفیت ها برای توسعه فرهنگی

یوسفیان ملا گفت: توسعه فرهنگی از اهمیت بسیاری برخوردار است که ضرورت دارد از همه ظرفیتها برای تحقق این امر مهم استفاده شود.
یوسفیان ملا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، عزت الله یوسفیان ملا، نماینده مردم آمل در مجلس امشب در نشست صمیمی با اعضای شورای مشورتی فرهنگ و هنر شهرستان آمل با بیان اینکه در میان شما عزیزان کسانی هستند که برای اعتلای فرهنگ این شهر تلاش کردند، گفت: استاد اولیایی مجسم این تلاش هستند که با انسانیت و بزرگواری که دارند توانستند افرادی را پرورش دهند که برای اعتلای شهر قدم برمی دارند.

وی با بیان اینکه ورزش هم جزیی از فرهنگ است، گفت: درامور دولتی و مجلس، ورزش نخستین گام فرهنگی است و نیاز می رود برای کار فرهنگی فرهنگ سازی صورت گیرد.

نماینده مردم آمل در مجلس با اشاره به سابقه دیرینه فرهنگ و هنر این دیار اظهارداشت: بزرگانی از این شهر برخواستند که از گذشته تاکنون به عنوان سرمایه و گنجینه های ارزشی این شهر محسوب بوده و هستند.

یوسفیان ملا با اشاره به بیان انتظارات جامعه فرهنگ و هنر شهر نسبت به یک نماینده مجلس ادامه داد: از آن طرف هم نماینده مجلس انتظار دارد برای رشد و توسعه شهر در همه جهات، اصحاب فرهنگ وهنر شهرستان به عنوان بازوان مسوولان شهری وارد عمل شوند.

نماینده مردم آمل در مجلس اظهارداشت: توسعه فرهنگی از اهمیت بسیاری برخوردار است که ضرورت دارد از همه ظرفیتها برای تحقق این امر مهم استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه کار نماینده پشتیبانی است، گفت: شما عزیزان در قالب برنامه های دولتی طرح و پیشنهاد دهید و بنده پیگیری می کنم و انتظار هم داریم که از طرح و برنامه های در دست اجرای شهرستان حمایت کنید و این حمایت تنها یکطرفه نباشد.

یوسفیان ملا با ابراز گله مندی از کسانی که قلم را به نفع دیگران می نویسند، گفت: در جریان احداث فرودگاه بعضی از قلم به دستان شهرستان آمل به جای دفاع از حقوق مردم خودشان به ناحق مطالبی را نوشتند که باعث خوشحالی دیگران شد.

وی با تاکید بر اینکه در امور فرهنگی همه همت و تلاش کنند که می شود با پیگیری کارهای خوبی انجام شود، گفت: ما در مجلس شورای اسلامی می توانیم با تصویب قوانین مناسب و لازم در جهت اعتلای فرهنگ و هنر کشور گام برداریم.

نماینده مردم آمل درمجلس با اشاره به اینکه نگاه یک نماینده به تمام بخش ها است، تصریح کرد: نمی شود اعتباری که برای جاده و طرح هادی روستایی گرفته می شود برای ساخت فرهنگسرا استفاده شود هرچند اگر یک نماینده به جای احداث جاده روستایی به فکر ساخت فرهنگسراها باشد در گرفتن رای برای نمایندگی مجلس بسیار اثر دارد.

امیر امیرنیا رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آمل با بیان اینکه شهرستان آمل در تمام جهات دارای اعتبار خوبی در استان وکشور است، گفت: این شهر دارای عرفا و دانشمندان بزرگی در گذشته و حال است که به عنوان وجه متمایز نسبت به دیگر شهرهای کشور قرار دارد.

وی یادآورشد: برای ایجاد زیرساختار فرهنگ و هنر شهرستان، شورای توسعه فرهنگ و هنر شهرستان با حضور پیشکسوتان، هنرمندان، اصحاب رسانه و روسای انجمن ها تشکیل که فصل الباب برای توسعه فرهنگ شهرستان باشد./1314/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات