۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۵۳۹۹۶۲
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

آل سعود سال های پایانی عمر خفت بار خود را می گذراند

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که عمر رژیم آل سعود نیز همانند تکفیری های تروریست کوتاه خواهد بود، گفت: با مقاومت و ایستادگی مردم مسلمان منطقه ان شاء الله به زودی آل سعود و رژیم صهیونیستی از صفحه روزگار محو خواهند شد
امام جمعه نکا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امروز در دیدار جمعی از بسیجیان شهرستان نکا، از بسیج به عنوان عامل عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و گفت: نیروی مردمی و انقلابی بسیج خدمات ارزشمندی را در طول دهه های اخیر به انقلاب و مردم کشورمان ارائه کرده است.

وی با بیان این که نهضت عظیم انقلاب اسلامی نیز با بسیج مردمی به پیروزی رسید، افزود: امام خمینی(ره) با بسیج مردمی توانستند حکومت دو هزار و 500 ساله طاغوتی را برچینند و یک حکومت دینی و مردمی را جایگزین کنند.

امام جمعه نکا با اشاره به این که معنا و مفهوم بسیج به دوران نهضت پیروزی انقلاب اسلامی باز می گردد، خاطرنشان کرد: اگر بسیج مردمی و همراهی با امام خمینی(ره) نهضت انقلاب با مشکلات بسیاری مواجه می شد.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که امروز به برکت انقلاب اسلامی بسیج به یک فرهنگ ارزشمند تبدیل شده است، افزود: امروز بسیج تنها در ایران نیست بلکه این فرهنگ در کشورهای بسیاری نهادینه و فراگیر شده است.

امام جمعه نکا با بیان این که بسیج از مرزهای جغرافیایی عبور کرده و در قلوب بسیاری از ملت ها نهادینه شده است، تصریح کرد: بسیج عامل شکست بسیاری از توطئه های دشمنان علیه اسلام ناب شده است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که بسیج حافظ و پشتیبان انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: نیروی مردمی و انقلابی بسیج در چهار دهه اخیربا هوشیاری و بصیرت بالایی که دارد همچون کوه مقاوم و با صلابتی در برابر توطئه های دشمنان ایستادگی کرد.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که بسیج تنها یک نیروی نظامی نیست بلکه یک تفکر ارزشی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: این نیروی مستحکم مردمی سد محکمی در برابر توطئه ها و هجمه های دشمنان است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که بسیج خار چشم دشمنان و مایه امید و خوشحالی ملت های مستضعف و آزاده جهان است، خاطرنشان کرد: پس از شکست مثلث شوم آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود در برابر جبهه مقاومت، نقش بسیج پررنگ از هر زمان دیگری در جامعه اسلامی دیده شده است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که بسیج مردمی در منطقه موجب نابودی گروه های تروریستی مورد حمایت غرب شده است، تصریح کرد: اگر تلاش های جبهه مقاومت در منطقه نبود امروز باید شاهد حضور گسترده گروه های تروریستی و تکفیری در کشورهای منطقه بودیم.

حجت الاسلام لائینی با اشاره به این که امروز بسیج تنها متعلق به ملت ایران نیست بلکه در بسیاری از کشورهای منطقه این تفکر نهادینه شده است، خاطرنشان کرد: نقش آفرینی بسیج مردمی در مقابله و خنثی سازی توطئه تکفیری های تروریست در منطقه بر کسی پوشیده نیست.

استاد حوزه علمیه مازندران به تلاش دشمنان برای خنثی کردن نقش بسیج مردمی در منطقه اشاره کرد و با بیان این که با نقش آفرینی جمهوری اسلامی ایران توطئه آمریکا و همپیمانان غربی و عربی اش در منطقه خنثی شد، تصریح کرد: شکست تکفیری های تروریست پیروزی بزرگی برای نظام اسلامی در منطقه بود.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که تشکیل سازمان بسیج یکی از اقدامات ماندگار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در حفظ و حراست از انقلاب و نظام اسلامی بود، خاطرنشان کرد: آن دور اندیشی و بصیرت بالای امام راحل موجب شد امروز بسیج به یک نیروی قدرتمند مردمی و انقلابی در منطقه تبدیل شده است.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که همه ما باید قدردان نقش آفرینی بسیج مردمی در مبارزه با دشمنان و بدخواهان اسلام ناب باشیم، تصریح کرد: بسیجیان ما در همه عرصه های این انقلاب حضوری پر رنگ و اثرگذار داشتند.

استاد حوزه علمیه مازندران به نقش مهم بسیجیان در عمران و آبادانی نیز اشاره کرد و با بیان این که حضور بسیج در عرصه سازندگی کشور نیز همواره بسیار ارزشمند بوده است، خاطرنشان کرد: هنوز بخش مهمی از جامعه ما با خدمات بسیار ارزشمند بسیج در عرصه سازندگی آشنا نشده است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که خدمات بسیج در عرصه های فرهنگی، اجتماعی، سازندگی، اقتصاد مقاومتی و درمانی باید برای مردم به خوبی تشریح شود، تصریح کرد: امروز این نیروی مردمی در همه حوزه های کشور آماده خدمتگزاری به عموم مردم است.

حجت الاسلام لائینی با اشاره به این که امروز که بنیان و شاکله اصلی تروریست های تکفیری در کشورهای سوریه و عراق نابود شده است جای شهدای مدافع حرم بسیار خالی است، گفت: امروز همه ما این پیروزی ارزشمند را مرهون و مدیون همان خون های پاک هستیم.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که مدافعان حرم برای دفاع از حریم آل الله و همچنین حفظ امنیت کشورمان به جنگ با تروریست های تکفیری رفتند، تصریح کرد: اگر از جان گذشتگی های مدافعان حرم نبود امروز در کشور باید با تکفیری های جنایت کار می جنگیدیم.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که آمریکایی ها باید فکر تسلط بر کشورهای اسلامی منطقه را با خود به گور ببرند، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران هیچ گاه نخواهد گذاشت نفوذ و سلطه آمریکایی ها بر سر کشورهای آزاده منطقه باشد.

حجت الاسلام لائینی آل سعود را یک رژیم جنایت کار و دست نشانده آمریکا و انگلیس معرفی کرد و با بیان این که این کشور جنایت کار امروز با صهیونیست های اشغال گر برای ببر هم زدن صلح و ثبات منطقه هم پیمان شده است، تصریح کرد: امروز رد پای جنایت های این رژیم در یمن، سوریه، عراق و دیگر کشورهای اسلامی منطقه کاملاً قابل مشاهده است.

امام جمعه نکا با بیان این که عمر رژیم آل سعود نیز همانند تکفیری های تروریست کوتاه خواهد بود، خاطرنشان کرد: با مقاومت و ایستادگی مردم مسلمان منطقه انشاء الله به زودی آل سعود و رژیم صهیونیستی از صفحه روزگار محو خواهند شد./۱۳۱۷/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات