۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۵۳۹۹۸۴
امام جمعه زاغه:

پیروزی جبهه مقاومت و شکست داعش نتیجه تفکر و روحیه بسیجی است

امام جمعه زاغه با بیان اینکه پیروزی جبهه مقاومت و شکست داعش نتیجه تفکر و روحیه بسیجی است، گفت: تاریخ ثابت کرده هرجا بسیج وارد عرصه شود پیروز میدان خواهد بود.
بسیج

حجت الاسلام محمود زینی وندیان، امام جمعه شهرستان زاغه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان امام راحل بیان داشت: 38 سال پیش امام خمینی(ره) فرمان تشکیل بسیج را داد و این شجره طیبه امروز در عرصه های مختلف نقش آفرین است.

وی دیانت، اخلاق، شهامت، شجاعت و ایثار را مهم ترین ویژگی بسیجیان عنوان کرد و افزود: نیروهای بسیجی از اقشار مختلف ملت ایران اسلامی با روحیه جهادی و تفکر انقلابی در هر عرصه ای که وارد میدان شوند موفق خواهند بود.

امام جمعه شهرستان زاغه با اشاره به اینکه در اوایل شکل گیری بسیج مردم کمتر با کارکرد و ظرفیت بسیج آشنا بودند، عنوان داشت: در دوران جنگ تحمیلی بسیج با دست خالی در برابر دشمنان ایستادگی کرد و می توان امروز بسیج را یادگاری از دوران دفاع مقدس یاد کرد.

وی با بیان اینکه بسیج کارکردهای متفاوتی دارد و مربوط به عرصه ها و زمان ها است، خاطرنشان کرد: جانفشانی بسیج در دوران جنگ تحمیلی الگوی موفقی برای جوانان امروز است و تحکیم و تقویت روحیه بسیجی بین نسل جوان باید در پیشبرد اهداف و آرمان های انقلاب گام برداشت.

حجت الاسلام زینی وندیان با بیان اینکه بسیج تنها مختص به جامعه اسلامی نیست بلکه در سراسر دنیا شاهد گسترش شاخ و برگ های شجره طیبه بسیج هستیم، یادآور شد: شکست داعش و پیروزی جبهه مقاومت نتیجه روحیه بسیجی است.

وی با یادآوری به فرموده امام خمینی(ره) که بسیج باید جهانی شود، اظهار داشت: فراگیر شدن بسیج در منطقه و دیگر کشورهای مسلمان مایه افتخار و مباهات است.

تفکر بسیجی خنثی کننده توطئه های فرهنگی دشمن در جبهه جنگ نرم است

امام جمعه شهرستان زاغه در ادامه به نقش بسیج در جبهه جنگ نرم اشاره و عنوان کرد: بسیج با ورود به این عرصه می تواند همچون دیگر عرصه های سازندگی و دفاعی کارآمد و موفق شود.

حجت الاسلام زینی وندیان تفکر و روحیه بسیجی را مهم ترین عامل مقابله با هجمه های فرهنگی خواند و اظهار داشت: تفکر بسیجی خنثی کننده توطئه های فرهنگی در جبهه جنگ نرم است./9459/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات