۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱
کد خبر: ۵۳۹۹۹۹

خبرگزاری رسا آذربایجان غربی رسانه برتر حوزه وقف شد

خبرگزاری رسا آذربایجان غربی در همایش «یاوران وقف» و «وقف و رسانه» به عنوان رسانه برتر معرفی و از طاهره زینالی سرپرست این خبرگزاری در استان تجلیل شد.
وقف و رسانه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، همایش «یاوران وقف و وقف و رسانه» از ویژه برنامه های اوقاف است که امروز همزمان با آخرین روز دهه وقف در سالن برق ارومیه برگزار شد.

در این مراسم از عالم واقف آیت الله سید علی اکبر قریشی، نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری و مفسر قرآن کریم و همچنین 50 نفر از یاوران وقف اعم از خادمان و هیئت امنای امامزادگان و بقاع متبرکه، مدیران و مسوولان حامی وقف و همچنین رسانه های برتر عرصه وقف تجلیل شدند.

 خبرگزاری رسا آذربایجان غربی امسال برای پنجمین سال متوالی موفق به کسب رتبه برتر در عرصه وقف معرفی و از طاهره زینالی سرپرست خبرگزاری رسا استان تجلیل به عمل آمد.

زینالی در چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که شهریور ماه امسال به میزبانی آذربایجان غربی برگزار شد، با حکمی از سوی رییس ستاد برگزاری چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن به عنوان مسئول ستاد خبری بخش خواهران فعالیت داشت.

چاپ مجله اقراء و بروشور ویژه معرفی شخصیت علمی و قرآنی آیت الله قریشی وهمچنین بروشور چهره های قرآنی آذربایجان غربی از دیگر توفیقات خبرگزاری رسا آذربایجان غربی با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در سالجاری بود که ضمن توزیع در چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن  کریم امروز در همایش یاوران وقف نیز در اختیار حاضرین قرار گرفت./936/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات