۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۷
کد خبر: ۵۴۰۰۴۵
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خوزستان:

زلزله کرمانشاه دل های مردم را به هم نزدیک کرد

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: وحدت و همدلی مردم  شیعه و سنی دستاورد عظیم و مهم زلزله کرمانشاه بود که پاسخ محکمی به فتنه انگیزی های دشمنان انقلاب را به همراه داشت.
حجت الاسلام سعادت نیا

حجت الاسلام قربانعلی سعادت نیا، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خوزستان و رییس پیشین شورای شهر اهواز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز با اشاره به سفر هیأت جمعیت هلال احمر استان خوزستان به کرمانشاه و بازدید از مناطق زلزله زده و زلزله زدگان این استان اظهار داشت: زلزله ای که در استان کرمانشاه اتفاق افتاد باعث تأسف و تألم شدید هموطنان شد و درواقع بسیار دردناک بود.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خوزستان افزود: با وجود رصد اخبار از طریق رسانه ها، اما لازم بود که از نزدیک در صحنه حضور داشته باشیم که به کرمانشاه رفتیم و از مناطق زلزله زده بازدید کردیم و زمینه کمک رسانی نیز به زلزله زدگان فراهم شد.

این مقام مسؤول با بیان اینکه صمیمیت و همدلی میان مردم و نیروهای مسلح و نیروهای خدمت رسان و البته وحدت شیعه و سنی در مناطق زلزله زده مثال زدنی و بی نظیر بود، گفت: وحدت و همدلی مردم شیعه و سنی دستاورد زلزله اخیرکرمانشاه بود.

حجت الاسلام سعادت نیا  با اشاره به روند خدمت رسانی جمیعت هلال احمر استان خوزستان به زلزله زدگان کرمانشاه تصریح کرد: روند خدمت رسانی به زلزله زدگان کرمانشاهی از سوی جمعیت هلال احمر خوزستان و سراسر کشور، مطلوب و موجب رضایت زلزله زدگان بود.

وی با بیان اینکه در این سفر گروهی از مواکب که در اربعین زحمات زیادی کشیدند برای خدمت رسانی و کمک به زلزله زدگان با ما همراه شدند، گفت: این مواکب روزانه 2 هزار وعده غذای گرم برای زلزله زدگان طبخ می کردند و بین آنها تقسیم می کردند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خوزستان در ادامه بیان داشت: فضای خوبی در بحث کمک رسانی به زلزله زدگان حاکم بود و صمیمیت خاصی میان مردم و جمعیت هلال احمر وجود داشت و زلزله زدگان از خدماتی که ارائه می شد رضایت داشتند؛ به طوری که مردم با نوشتن پیام های خود روی مقوا از آنها تشکر می کردند.

رییس پیشین شورای شهر اهواز با بیان اینکه حضور و کمک نیروهای مسلح در کمک رسانی به زلزله زدگان بسیار چشمگیر و امنیت خوبی بر مناطق زلزله زده حاکم بود، گفت: شدت و گستردگی حمایت های عاطفی مردمی از زلزله زدگان باعث شده بود که آنها آلام خود را فراموش کنند.

حجت الاسلام سعادت نیا در پایان با اشاره به برخی شایعاتی که در فضای مجازی در خصوص نرسیدن کمک های مردمی به دست زلزله زدگان پخش شده بود، ابراز داشت: این روند شاید در 2 روز اول حاکم بود، اما حجم کمک های مردمی و توزیع کننده های آنها آنقدر زیاد بود که بسیار بعید است که کمک های مردمی به دست عده ای نرسیده باشد./9453/ت302/ب1

ارسال نظرات