۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹
کد خبر: ۵۴۰۰۶۳
استاد حوزه علمیه همدان: 

افتخار بسیج خدمت رسانی به مردم است

حجت الاسلام عنایت نژاد گفت: اولویت های امروز با توجه به گسترده شدن مسایل روز مره و سبک زندگی مردم تغییر کرده و بسیج هم باید برای آن ها برنامه داشته تا پویایی خود را حفظ کند.
حجت الاسلام مهدی عنایت نژاد

حجت السلام مهدی عنایت نژاد استاد حوزه علمیه همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به اهمیت تبیین جایگاه بسیج مستضعفین ابراز داشت: بسیج تشکیلاتی از جنس مردم بوده که خدمت گذار مردم است.

وی ادامه داد: بسیج در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی همواره عهده دار مسؤولیت های خطیر و مهمی بوده که توانسته در اکثر آن ها موفق عمل کرده و پیروز باشد.

استاد حوزه علمیه همدان ابراز داشت: امام خمینی(ره) با آینده نگری دقیق خود در اوایل انقلاب این نهاد ارزشمند را بنا کرده تا همواره پاسدار خوبی برای ارزش های والای اسلام و انقلاب باشد.

وی خاطرنشان کرد: بسیج در گذشته با حضور در دوران دفاع مقدس توانست جلوی زور گویی دشمن قسم خورده ما که مورد حمایت بیش از هفتادذ کشور بوده را گرفته و امید آن ها که در صدد اشغال یک هفته ایران بود را نا امید کرد.

حجت الاسلام عنایت نژاد گفت: بعد از جنگ بسیج با حضور خود در جهاد سازندگی بر حسب وظیفه با جدیت و پشت کار در قالب حمایت از محرومان و جنگ زده ها برخاسته و خدامت گزار آن ها بود.

وی اظهار داشت: بسیج همواره باید با حفظ روحیه اسلامی و انقلابی خود راه گذشتگان را پیش گرفته و مرتب برنامه های دشمنان را رسد کرده تا بتوانند نسبت با آن ها اقدام مناسبی داشته باشند.

استاد حوزه علمیه همدان گفت: اولویت های امروز با توجه به گسترده شدن مسایل روز مره و سبک زندگی مردم تغییر کرده و بسیج هم باید برای آن ها برنامه داشته تا پویایی خود را حفظ کند.

وی در پایان افزود: امروز دشمن به وسیله جنگ نرم نظام خانواده را هدف گرفته که با استفاده از وسایل ارتباطی نوین برنامه های خود را اجرایی کند که بسیج باید با هوشیاری کامل از این تهدید به عنوان یک تهدید استفاده کند./۹۷۹/ت۳۰۲/س

 

 

 

ارسال نظرات