۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۱
کد خبر: ۵۴۰۱۰۳
مدیر حوزه علمیه استان ایلام:

بسیج برگرفته از حماسه حسینی است

مدیر حوزه علمیه استان ایلام گفت: رزمندگان جبهه مقاومت با تاسی و الگوگیری از مکتب حسینی بار دیگر درس شهادت و ایثار و فداکاری را به جهانیان نشان دادند و در این راه مقدس که مبارزه با کفر و ظلم بود لحظه ای از تلاش و مجاهدت خود فروگذار نبودند.
مرادبیگی

حجت الاسلام وعد مرادبیگی، مدیر حوزه علمیه استان ایلام، امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام ضمن تبریک به مناسبت پیروزی رزمندگان جبهه مقاومت بر شجره خبیثه داعش اظهار داشت: رزمندگان اسلام با الگوگیری از سیدالشهدا توانستند منطقه را از وجود منحوس شجره خبیثه داعش پاک کنند.

وی افزود: حامیان اصلی این گروهک ضد انسانی از نابودی آن بسیار خشمگین شده و ایران اسلامی را متهم به حمایت از تروریست می کنند در صورتی خود نظام استکباری موسس و حامی این گروهک تکفیری است.

حجت الاسلام مرادبیگی خاطرنشان کرد: تعبیری که مقام معظم رهبری به کار بردند و فرمودند که این پیروزی مخصوص فقط مسلمانان نیست بلکه باید به تمام مردم جهان تبریک گفت، چرا این گروهک در کارنامه ننگین خود به تمامی ملت ها رحم نکرده و عملیات های تروریستی داشته اند.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام ابراز داشت: نظام استکباری و در راس آن آمریکا با برگزاری همایش های نمایشی ضد تروریست بدنبال انحراف افکار عمومی و گرفتن چهره مبارزه با تروریست بود، اما در عمل با ارسال تسلیحات و مشاوران نظامی برای آموزش حامی سرسخت آنها بود.

وی ادامه داد: رزمندگان جبهه مقاومت با تاسی و الگوگیری از مکتب حسینی بار دیگر درس شهادت و ایثار و فداکاری را به جهانیان نشان دادند و در این راه مقدس که مبارزه با کفر و ظلم بود لحظه ای از تلاش و مجاهدت خود فروگذار نبودند.

این مدرس حوزه با بیان اینکه امنیت امروز کشور مرهون رشادت های مدافعان حرم است، گفت: اگر امروز در کشور اسلامی ایران امنیت مثال زدنی وجود دارد همه مرهون ایثار و از جان گذشتگی جوانان ولایتمداری است که کیلومترها دور از خانه از وطن اسلامی خود دفاع می کنند.

حجت الاسلام مرادبیگی تاکید کرد: اگر این رشادت ها نبود بنا به فرموده مقام معظم رهبری امروز در همدان و کرمانشاه باید با گروهک های تکفیری جنگ و از خاک خود دفاع می کردیم.

امام جمعه موقت ایلام عنوان داشت: عشق به اهل بیت(ع) و دفاع از حریم آل الله سبب شد تا جوانان جبهه مقاومت متحد شوند و دست در دست هم در پیکار با این شجره خبیثه آنها را نابود و تار و مار سازند و برای همیشه به زباله دان تاریخ بیندازند.

وی در پایان گفت: بسیج برگرفته از حماسه حسینی است و اساس و تاسیس آن بر همین تفکر آسمانی به دستور معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) بود که فارغ التحصیلان این مکتب امروز در عرصه جهاد و مجاهدت در مقابل ظلم و کفر با دست پر و پیروزی کامل برگشتند./۸۷۹/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات