۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۳
کد خبر: ۵۴۰۱۲۸
حجت الاسلام حسینی:

تفکر بسیجی لازمه دسترسی به توفیقات بزرگ است

حجت الاسلام حسینی گفت: امام(ره) هر تشکل و نهادی که دستور تشکیل آن را داده اند، برکت بسیار زیادی در آن نهاد نهفته است که بسیج یکی از این نهادها است.
سید صادق حسینی

حجت الاسلام سیدصادق حسینی مسؤول دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان ضمن تبریک سالروز تشکیل بسیج گفت: هر جا و در هر زمینه فعالیتی که تفکر بسیجی وجود داشته باشد در آنجا توفیقات بزرگی را به دست آورده ایم.

وی خاطر نشان کرد: نمونه بارز آن گروه های مقاومت در سوریه و حشد الشعبی در عراق است که با الگوگیری از بسیج توانستند در جبهه مقابله با داعش به پیروزی دست پیدا کنند.

حجت الاسلام حسینی به فرمان امام خمینی(ره) برای تشکیل بسیج اشاره کرد و گفت: امام(ره) هر تشکل و نهادی را که دستور تشکیل آن را داده اند، برکت بسیار زیادی در آن نهاد، همانند بسیج نهفته است.

وی ادامه داد: امام با دور اندیشی دستور تشکیل بسیج مستضعفان را دادند چرا که بنا است حکومت آینده حکومت مستضعفان باشد و هیچ قشری به اندازه نیروهای بسیجی به این حکومتی که خدای متعال وعده آن را داده است؛ نزدیک نیست.

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان با اشاره به خطبه امام علی(ع) گفت: اگر این خطبه را در مقابل خودمان قرار دهیم ویژگی هایی که برای انسان با تقوا نام برده می شود را در یک بسیجی می بینیم.

وی تصریح کرد: به عنوان مثال بسیج با اقدامات و کارهای بسیار بزرگی که انجام می دهد، هزینه ای برای نظام ندارد و بزرگترین بارها را به دوش می کشند.

حجت الاسلام حسینی به اقدامات بسیج اشاره کرد و گفت:بسیج از زمان تشکیل چه در زمان جنگ و چه بعد از جنگ در سازندگی، آموزش و در تمام زمینه های دیگر همیشه درخشیده است./979/ت۳۰۳/ب۲

ارسال نظرات