۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳
کد خبر: ۵۴۰۱۴۲
امام جمعه شهر اقبالیه:

تاثیر بسیج و حضور میلیونی از سلاح‌های قاره پیما بیشتر است

امام جمعه شهر اقبالیه گفت: در پی صدور فرمان امام خمینی(ره) و تشکیل بسیج، مردم در صحنه حضور یافته و به موفقیت شکست دشمن و سرنگونی نظام شاهنشاهی دست یافتند، در واقع کاربرد و تاثیر حضور میلیونی مردم از سلاح‌های قاره پیما نیز بیشتر است.
بسیج

حجت الاسلام سید مرتضی فاطمیان، امام جمعه شهر اقبالیه، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین با اشاره به کارکردهای بسیج گفت: بسیج کارآمدی خود را در میدان‌های گوناگونی همچون سازندگی و علمی نشان داده و بنا بر گفته رهبر معظم انقلاب افتخار کشور ما تشکیلات بسیج است که با ورود در هر میدانی که بستر برای آن فراهم بوده سرآمد بوده و برای ملت اقتدار و عظمت آفریده است.

وی سپس درباره نقش بسیج در حفظ اصالت‌های فرهنگی و دینی جامعه و مقابله با تهاجم فرهنگی ابراز داشت: بهره بردن  و تمسک ملت از دو مشعل هدایت یعنی قرآن و اهل بیت(ع) و ولی فقیه در زمان غیبت راه موفقیت در مقابل هجمه‌های دشمن است.

حجت الاسلام فاطمیان در ادامه توضیح داد: از آنجایی که معنویات و پای‌بندی به ارزش‌ها و عمل به وظایف الهی اساس مکتب اسلام است؛ عمل طبق این موازین و تمسک به مشعل‌های هدایتی که پیامبر اکرم(ص) بیان کرده‌اند موفقیت را به دنبال خواهد داشت؛ چرا که پیروزی وعده الهی است، بسیج هم که لشکر مخلص خدا است با پیروی از این روش موفق بوده است.

وی با بیان نقش مردم در نظام جمهوری اسلامی اظهار داشت: امام خمینی(ره) نظام ما را مردمی اعلام کرد و بر همین مبنا مردم نظام را از خود می‌بینند و  در صحنه حضور یافته و پشت سر رهبر خود ایستادند و همین نکته تفاوت نظام ما با سایر نظام‌ها است.

امام جمعه شهر اقبالیه با تاکید بر نقش مرم در پی تشکیل بسیج عنوان کرد: در پی صدور فرمان امام خمینی(ره) و تشکیل بسیج، مردم در صحنه حضور یافته و به موفقیت، شکست دشمن و سرنگونی نظام شاهنشاهی دست یافتند، در واقع کاربرد حضور میلیونی مردم  از سلاح‌های قاره پیما نیز بیشتر است.

وی در پایان گفت: دشمن همواره تلاش دارد تا ملت را از نظام جدا سازد، اما تا هنگامی که ملت پشتیبان نظام و رهبری باشند به کشور آسیبی نخواهد رسید، از این رو حضور به هنگام در صحنه و زمان بروز بحران‌ها امری مهم و به معنای حمایت از نظام و ولی فقیه است./955/ت۳۰۳/ب۲

ارسال نظرات