۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۵۴۰۲۰۶
مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان:

شکست داعش به دست جبهه مقاومت شکست استکبار جهانی بود

مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان نقش مرجعیت در پیروزی جبهه مقاومت علیه داعشی ها را بسیار مهم و مؤثر دانست.
حجت الاسلام جابریان حجت الاسلام جابریان

حجت الاسلام جلال جابریان، مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، ضمن تبریک پیروزی جبهه مقاومت بر جبهه ظلم و تکفیر در منطقه، اظهار داشت: شکست داعش، در حقیقت بیانگر قدرت جبهه مقاومت بر استکبار جهانی بود.

مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان ابراز داشت: بر اساس آیات شریفه قرآنی، استکبار قدرت پوشالی و توخالی دارد؛ لذا جبهه مقاومت چون در مسیر حق و صراط مستقیم بود، بر تکفیری ها و داعشی ها پیروز شد.

این مقام مسؤول تصریح کرد: جبهه مقاومت که اخیرا در مقابل تکفیری ها پیروز شد، چون تحت امر و رهبری مرجعیت و نیز ولایت فقیه بود، به موفقیت نهایی رسید و توانست استکبار جهانی را به زانو درآورد.

حجت الاسلام جابریان بیان داشت: موفقیت اخیر جبهه مقاومت در منطقه برای استکبار جهانی به خصوص آمریکا غیرقابل هضم و سنگین است؛ زیرا این پیروزی خفت و خواری آمریکا و هم پیمانان آنان در منطقه را نشان داد.

وی با اشاره تاسیس گروهک تکفیری داعش، گفت: در حقیقت تاسیس گروهک تکفیری تروریستی داعش از تفکر و ایده هیلاری کلینتون و آمریکا ایجاد شد که قصد آنان ایران بود؛ اما با هدایت های حکیمانه رهبری جنگ در بیرون از خاک ایران ماند و به پایان رسید.

مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان بیان داشت: شکست داعش نباید کوچک نشان داده شود و باید به صورت گسترده در جامعه به آن پرداخته شود؛ زیرا تکفیری های داعشی مانند موریانه بودند که یک دفعه وارد بلاد اسلامی شدند و جنایات خشنی را مرتکب شدند.

این مقام مسؤول در ادامه ابراز داشت: جبهه مقاومت در اقلیت بود و از لحاظ نظامی امکانات زیادی نداشت اما تکفیری ها که اتاق فکرشان آمریکا و اسرائیل بود با امکانات فراوان نظامی وارد بلاد اسلامی شدند.

حجت الاسلام جابریان با بیان اینکه نقش مرجعیت در پیروزی جبهه مقاومت بسیار تاثیر گذار بود، گفت: نقش مرجعیت و فتوای تاریخی آیت الله سیستانی در پیروزی جبهه مقاومت در حقیقت نجات دهنده بود و اگر فتوای مرجعیت نبود، با چالش بزرگی مواجه می شدیم.

وی در پایان بیان داشت: نقش مرجعیت بود که باعث تشکیل رسمی حشدالشعبی شد و همین حشدالشعبی یکی از عوامل اصلی موفقیت و پیروزی نهایی جبهه مقاومت علیه جبهه تکفیر و استکبار جهانی در منطقه و داعشی ها به شمار می آید./9453/ت۳۰۳/ب۲

 

ارسال نظرات