۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۹
کد خبر: ۵۴۰۲۱۳
نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران:

بسیج نماد مقاومت و آگاهی ملت ایران اسلامی است

نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که بسیج نماد مقاومت و آگاهی یک ملت همراه با اخلاص و معنویت است، گفت: بسیج رمز ماندگاری، عزت ملی و نیروی کارآمد کشور برای همه میدان‌ها است.
امام جمعه فریدونکنار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فریدونکنار، حجت‌الاسلام سیدمحمود جلالی، نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران امروز در گردهمایی بسیجیان شهرستان فریدونکنار با اشاره به این که امام خمینی(ره) با تشکیل بسیج انقلاب اسلامی ایران را بیمه کرد، گفت: امروز در سایه تفکر بسیج انقلاب و نظام اسلامی در برابر توطئه های دشمنان مصون هستند.

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود با بیان این که بسیج سد محکمی در برابر توطئه ها و هجمه های دشمنان است، افزود: نهضت عظیم انقلاب اسلامی نیز با بسیج مردمی به پیروزی رسید.

امام جمعه فریدونکنار با اشاره به این که امام خمینی(ره) به خوبی از ظرفیت و توان بسیج مردمی برای پیروزی نهضت و همچنین ایستادگی در برابر توطئه دشمنان استفاده کردند، بیان داشت: پس از پیروزی نهضت نظیر امام راحل این نیروی ارزشمند را در قالب یک سازمان ساماندهی کردند.

حجت الاسلام جلالی با بیان این که امام راحل پس از آگاهی از توطئه‌های دشمنان برای مقابله با توطئه های استکبار دستور تشکیل سازمان بسیج را دادند، خاطرنشان کرد: بسیج مدافع حقیقی انقلاب و مروجان احکام دینی در جامعه اسلامی هستند.

نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که حضور در صحنه‌های انقلاب، ترویج اخلاق و معنویت و دفاع از آرمان‌ها از تعریف بسیج است، تصریح کرد: حرکت بسیج در همه عرصه های این انقلاب همواره جهاد گونه بوده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که همان طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز فرمودند بسیج یک خاکریز مستحکمی است که نباید آن را سست کرد، افزود: امروز همه تلاش و توطئه دشمنان سست کردن جایگاه ارزشمند این درخت تنومند انقلاب اسلامی است.

نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که بسیج در عرصه های مختلف فداکاری، شهادت طلبی و مجاهدت کرده است، تصریح کرد: بسیج به معنای نشاط، پویایی، پیشرفت و توسعه است و این نیروی مردمی و انقلابی مصداق روشن یاری مؤمنان برای انجام کارهای بزرگ است.

حجت الاسلام جلالی با بیان این که بسیجیان پس از پیروزی انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس حماسه آفریدند، خاطرنشان کرد: حماسه بسیجیان در جنگ تحمیلی به گونه ای بود که همواره در تاریخ این انقلاب ماندگار و جاودانه خواهد بود.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که بسیجیان ادامه دهنده راه امیرالمؤمنین علی(ع) هستند و در سخت‌ترین شرایط برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی جانفشانی کردند، تصریح کرد: بسیج سند پیشرفت و توسعه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف است.

نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز بخشی از تلاش های بسیج را در کشورهای همسایه منطقه شاهد هستیم، تصریح کرد: بسیج مردمی در عراق، سوریه و یمن موجب شکست توطئه خطرناک جبهه استکبار در منطقه شده است.

حجت الاسلام جلالی با محکوم کردن سیاست های سعودی ها در قبال کشورهای مسلمان منطقه، اقدامات آل سعود را نشان از شکست توطئه های آنها در برابر جبهه مقاومت دانست و خاطرنشان کرد: آل سعود با اقدامات جنایت کارانه خود در کشورهای اطراف به ویژه یمن زمینه سقوط و نابودی خود را فراهم کرده است.

امام جمعه فریدونکنار با بیان این که آل سعود جنایت کار چند سال است  به صورت جنون آمیز یمن را بمباران می کند، تصریح کرد: امروز سعودی ها در حال گرفتن انتقام شکست های خود در سوریه و عراق از مردم یمن هستند.

نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود با بیان این که امروز در سایه تفکر بسیج، بسیاری از توطئه ها و نقش های دشمنان در منطقه خنثی شده است، خاطرنشان کرد: تفکر بسیج برای ملت های آزاده و مستقل عزت و عظمت آفریده است.

امام جمعه فریدونکنار، ولایت مداری، بصیرت و انقلابی بودن را مهم ترین ویژگی و شاخصه بسیجیان عنوان کرد و بیان داشت: هدف از تشکیل بسیج هدایت جامعه بشری برای برقراری حکومت عدل الهی به رهبری امام زمان(عج) آماده کند.

حجت الاسلام جلالی با اشاره به این که بسیجیان در راه خداوند متعال باید بپاخیزند، خاطرنشان کرد: شخصیت بزرگی همچون تهرانی‌ مقدم ها آیات قرآن را در عرصه پیشرفت صنایع موشکی به ظهور رساند و این چنین افرادی باید الگوی امروز جامعه ما باشند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که وجود تفکر بسیجی در عرصه های مختلف به ویژه بخش های نظامی موجب پیشرفت های خیره کننده ای در این عرصه شده است، گفت: اگر توان موشکی کشور نبود، یاوه‌گویی‌های دشمنان به شکل دیگری علیه نظام اسلامی شکل گرفت.

نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که بسیج در همه عرصه ها و صحنه های انقلاب آماده خدمت بی منت و صادقانه به انقلاب، نظام و عموم مردم است، افزود: بسیجیان با حضور در مناطق روستایی و دور افتاده به خدمت رسانی می پردازند.

امام جمعه فریدونکنار با اشاره به این که جبهه مقاومت در برابر استکبار جهانی از برکات بسیج است، اظهار داشت: امروز دشمنان خود مدعی هستند که آمریکا شکست سختی در خاورمیانه خورده و این به دلیل وجود تفکر بسیج در منطقه است.

حجت الاسلام جلالی با بیان این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در منطقه برای دشمنان خط مشی تعیین می‌کند، گفت: این پیروزی به برکت حضور بسیجیان در عرصه‌های مختلف جبهه و نظام بوده است.

نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که بسیج نماد مقاومت و آگاهی یک ملت همراه با اخلاص و معنویت است، تصریح کرد: بسیج رمز ماندگاری، عزت ملی و نیروی کارآمد کشور برای همه میدان‌ها است.

استاد حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که مهم‌ترین وظیفه بسیج تقویت معنویت در جامعه و هدایت آنها به سوی حقیقت است، گفت: بسیجی سیاسی‌کار و جناحی نیست و همه دغدغه و توان خود را برای تعالی انقلاب به کار خواهد گرفت.

حجت الاسلام جلالی در ادامه سخنان خود با اشاره به این که بسیج مجاهد است و بی‌انضباطی در آن جای ندارد، خاطرنشان کرد: یک بسیجی به هیچ عنوان افراطی نیست و در مراسم مذهبی حضور گسترده و فعال دارد.

وی با بیان این که ریاکاری در بسیج جای ندارد، تصریح کرد: بسیجی باید طرفدار علم باشد و با عشق و علاقه اندیشه را پیروی کند و این نیروی مردمی و انقلابی در خصوص انقلاب و اعتقادات اهل سهل‌انگاری نیست، بلکه اهل جذب دل‌ها است./۹۵۰/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات