۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۵۴۰۲۱۸
رسانه های امروز در یک نگاه؛

رابطه بسیج با امنیت ملی

فراتر از یک ژنرال، بسیج و امنیت ملی، الگوگیری از ویژگی‌های بسیج، مقاومت یا مذاکره؟!، رشادت یمنی‌ها و دوگانه «تحریم – تهاجم»، ما و چشم‌انداز سیاسی آل سعود بخشی از عناوین مهم رسانه های امروز است.
مطبوعات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، فراتر از یک ژنرال، بسیج و امنیت ملی، الگوگیری از ویژگی‌های بسیج، مقاومت یا مذاکره؟!، رشادت یمنی‌ها و دوگانه «تحریم – تهاجم»، ما و چشم‌انداز سیاسی آل سعود بخشی از عناوین مهم رسانه های امروز است که بیشتر آنها به مسأله اهمیت بسیج در یک جامعه اسلامی پرداختند.

با توجه به هفته بسیج برخی رسانه ها به این موضوع پرداختند و اشاره داشتند که بسیج با امنیت ملی یک رابطه مستقیم دارد چرا که یک فرد بسیجی با اعتقاد به اسلام و حرکت در مدار قانون می تواند با تمام وجود از فتنه های داخلی و خارجی جلوگیری کند و در برابر دشمنان اسلام و استکبار ایستادگی کند.

با توجه به پیروزی های اخیر جبهه مقاومت در برابر گروه تکفیری داعش، روزنامه کیهان در یادداشتی نوشت امروز دیگر نباید در مذاکرات برابر زیاده خواهی دولت های غربی امتیازی داده شود چراکه با توجه به شکست داعش جبهه مقاومت نشان داد که می توان در برابر حتی خشن ترین افراد اگر چه سال ها طول بکشد مقاومت کرد و پیروزی رسید.

گفتنی است رسانه ها به موضوعات دیگری از جمله مقاومت یمنی ها در برابر آل سعود اشاره داشتند که در ادامه آنها را با هم می خوانیم.

فراتر از یک ژنرال

روزنامه وطن امروز نوشت: «ولایت‌پذیری»، «محبت اهل‌بیت علیهم‌السلام»، «روحیه شهادت‌طلبی» و... جملگی حلقه‌‌های مفقوده‌ای هستند که در تحلیل شخصیت سردار سلیمانی از سوی رسانه‌ها و اتاق‌های فکر در غرب نادیده انگاشته شده است.

ادامه مطلب...

بسیج و امنیت ملی

روزنامه رسالت در سرمقاله امروز خود نوشت: تفاوت گفتار و عمل مسؤولان که منجر به بی‌اعتمادی مردم به آنان می‌شود، از موارد مهم تهدید امنیت ملی است. این تهدید، کاخ امید را بر سر مردم ویران نموده و بی‌اعتمادی را در جامعه رایج می‌کند.

ادامه مطلب...

الگوگیری از ویژگی‌های بسیج

روزنامه جام جم نوشت: حزب‌الله‌لبنان، حشدالشعبی عراق و قوات الدفاع المدنی سوریه نشان داد کشورهای تحت سلطه برای رسیدن به اقتدار ملی، استقلال واقعی و مقابله با دخالت‌های استکبار در کشورشان راهی جز استفاده از الگوی بسیج ندارند.

ادامه مطلب...

مقاومت یا مذاکره؟!

روزنامه کیهان نوشت: با پیروزی بزرگ و شیرین شکست تروریست‌های داعش و شروع فصل جدید تحولات در منطقه در سایه اقتدار نیروهای محور مقاومت از عراق و سوریه و لبنان تا یمن و بحرین و فلسطین و ان‌شاءالله در عربستان، اکنون نباید توقع داشت که پای میز مذاکره امتیازی داده شود.

ادامه مطلب...

رشادت یمنی‌ها و دوگانه «تحریم – تهاجم»

روزنامه حمایت در یادداشتی نوشت: مقایسه تطبیقی جنایات آل سعود در یمن و جنایات صهیونیست‌ها در نوار غزه معنا و مفهوم عمیقی را در بر دارد. این مقایسه تطبیقی، هم در زمینه «پیوند استراتژیک و امنیتی ریاض - تل‌آویو» و هم در حوزه‌ «تاکتیک‌های نبرد علیه مردم غزه و یمن» تبلور یافته است.

ادامه مطلب...

ما و چشم‌انداز سیاسی آل سعود

روزنامه جوان نوشت: ولیعهد سعودی تفسیری از تاریخ ارائه می‌دهد که بتواند براساس آن مذهب‌زدایی در عربستان را شروع کند و اصلاحاتی را به نمایش گذارد که حساسیت غرب و جهان در «بدوی» خواندن خود را از اذهان بزداید.

ادامه مطلب...

زیرآوار ویرگول نجومی!

روزنامه وطن امروز نوشت: ماجرا از این قرار است که نمایندگان محترم مجلس، چند روز پس از تثبیت و قانونی کردن حقوق نجومی برای مدیران، در تاریخ ۲۴ اسفند ماه ۹۵ حین بررسی متن لایحه بودجه ۹۶، با جابه‌جا کردن مکان یکی از علائم نگارشی موجود در زبان فارسی، دریافت حقوق نجومی مادام‌العمر را نیز برای مدیران قانونی کرده‌اند!

ادامه مطلب...

در پایان گفتنی است با توجه حملات بی رحمانه دولت عربستان به مردم بی دفاع یمن و کشتار کودکان و زنان و همه زیرساخت های این کشور، باید ایستادگی این ملت در برابر آل سعود را ستود./۱۳۲۵//۳۰۲/خ

ارسال نظرات