۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۵۴۰۲۳۲
امام جمعه الشتر:

تفکر بسیجی ریشه داعش را نابود کرد

امام جمعه الشتر با اشاره به آثار و برکات تفکر بسیجی گفت: از برکات بسیج برچیده شدن ریشه داعش بود.
امام جمعه الشتر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید سجاد موسوی، امام جمعه الشتر، ظهر امروز در جمع بسیجیان این شهرستان که در مصلی شهرستان الشتر برگزار شد، گفت: تشریح بسیج و تفکر بسیجی نیازمند بازخوانی سال های پیش از انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه روزگاری خاورمیانه و به ویژه ایران چراگاه دولت‌های استعماری بود و کشورهای حاشیه خلیج فارس در آن زمان عددی به حساب نمی‌آمدند و آل سعود سر در آخور خود کرده و به حکومت داری خود راضی بود، افزود: در آن زمان مملکت ایران دارای عزت نبود.

امام جمعه الشتر اظهار داشت: در آن زمان امام راحل فرمان تشکیل بسیج مستضعفان را داد و بسیجی از دل ملت تشکیل شد و انقلاب اسلامی زلزله‌ ای در منطقه ایجاد کرد، این انقلاب مردمی بوده و مردمی خواهد ماند.

وی با اشاره به اینکه امروز بیش از 38 سال از عمر انقلاب می‌ گذرد، خاطرنشان کرد: امروز به برکت تفکر بسیج و بسیجی، دشمنان آن یکی پس از دیگری سرنگون شدند و ریشه انقلاب روز به روز ریشه اش متحک تر شد.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به برکات بسیج در عرصه های مختلف یادآور شد: سیطره داعشی که ساخته و پرداخته آمریکا و اسراییل بود، به برکت تفکر بسیجی برچیده شد.

وی با اشاره به عزت و افتخار تفکر بسیجی خاطرنشان کرد: تفکر بسیجی ایران اسلامی را بین ملت ‌های آزاده دنیا عزیز کرده است و امروز شاهد موج بیداری اسلامی در ملت یمن هستیم که نتیجه آن ایجاد حشد الشعبی شد.

امام جمعه الشتر با تأکید بر ضرورت گرامی داشت و تقویت تفکر بسیجی بیان داشت: تفکر و روحیه بسیجی مایه عزت ایران اسلامی زیر پرچم ولایت فقیه است./9459/پ۲۰۳/ب۲

 

ارسال نظرات