۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۵۴۰۲۳۳
مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت علی بن ابی طالب اهواز خبر داد؛

تجمع طلاب مدارس علمیه المهدی زرگان و امیرالمؤمنین کوت عبدالله به مناسبت هفته بسیج و شکست داعش

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت علی بن ابیطالب اهواز از برگزاری تجمع طلاب سه مدرسه علمیه اهواز با سخنرانی امام جمعه موقت اهواز در هشتم آذر خبر داد.
حجت الاسلام عبیات

حجت الاسلام عزیز عبیات، مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت علی بن ابی طالب(ع) اهواز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، ضمن گرامیداشت هفته بسیج، اظهار داشت: امسال برای سال تحصیلی جدید توجه ویژه ای به امر تبلیغ داشتیم و حتی طلابی که هنوز ملبس به لباس روحانیت نشدند را به منظور کمک به روحانیان مبلغ به روستاها و مدارس اعزام کردیم.

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت علی بن ابی طالب(ع) اهواز ابراز داشت: درایام اربعین حسینی امسال، هم روحانیان و هم طلاب مدرسه علمیه علی بن ابی طالب(ع) اهواز فعالیت های بسیار فراوانی را در امر تبلیغ داشتند و در مواکب مستقر در مرزها نیز مبلغان اعزام شدند.

این مقام مسؤول در ادامه بیان داشت: برای سال تحصیلی جدید 15 نفر در مقطع دیپلم در مدرسه علمیه سفیران هدایت علی بن ابی طالب(ع) اهواز جذب شدند.

حجت الاسلام عبیات تصریح کرد: در سال تحصیلی جدید کلاس های مشاوره دروس فقه و اصول با تدریس اساتید حوزه علمیه امام خمینی(ره) اهواز دو روز در هفته در مدرسه علمیه علی بن ابی طالب(ع) پابرجا است که طلاب از این کلاس های مشاوره به خوبی استفاده کنند.

وی در ادامه بیان داشت: کلاس خطابه به طور ویژه و تخصصی برای طلاب در سال تحصیلی جدید در حال برگزاری است که طلاب در زمینه منبر در سطح بالایی قرار گیرند.

این استاد حوزه علمیه اظهار داشت: جلسات بصیرتی سیاسی و روشنگری طلاب در زمینه های سیاسی و انقلابی در مدرسه به طور منظم در حال برگزاری است.

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت علی بن ابی طالب(ع) اهواز از برگزاری تجمع طلاب سه مدرسه علمیه اهواز خبرداد و گفت: چهارشنبه هفته جاری 8 آذر تجمع بزرگ طلاب مدارس علمیه امیرالمؤمنین(ع) کوت عبدالله و المهدی منطقه زرگان اهواز به میزبانی مدرسه علمیه سفیران هدایت علی بن ابی طالب(ع) اهواز برگزار خواهد شد.

این مقام مسؤول افزود: این تجمع به منظور هفته بسیج و همچنین شکست داعش در منطقه به دست جبهه مقاومت برگزار می شود.

حجت الاسلام عبیات تصریح کرد: سخنران این تجمع بزرگ، حجت الاسلام والمسلمین حاجتی امام جمعه موقت اهواز خواهد بود که انتظار می رود بیش از 200 طلبه در این تجمع شرکت کنند./9453/ت۳۰۳/ب۲

ارسال نظرات