۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۶
کد خبر: ۵۴۰۲۷۴
امام جمعه دورود:

بسیج نماد عزت ملت است

امام جمعه دورود بسیج را نماد عزت ملت خواند و گفت: با تقوا بودن، بصیر و هوشیار بودن و دشمن شناسی مهم ترین ویژگی نیروی بسیجی است.
امام جمعه دورود- لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام رضا حقیان، امام جمعه دورود، عصر امروز در اجتماع بزرگ بسیجیان این شهرستان گفت: بسیج نماد عزت ملت است.

وی با بیان اینکه امام راحل با تشکیل بسیج مستضعفان در سال 58 درهای عزت و رحمت را به روی مردم ایران گشود، افزود: تفکر بسیج امروز در بیرون از مرزها در حال تشکیل است و این خلافت خود خوانده داعش محصول شیطنت هایی رژیم صهمونیستی و عربستان در منطقه است و نابودی این داعش در سوریه و عراق را شاهد هستیم.

امام جمعه دورد با اشاره به عزت بسیج در ایران اسلامی عنوان کرد: بسیج نماد عزت ملت ماست و این تفکر امروز در منطقه عامل اصلی سرنگونی داعش در سوریه و عراق بود.

وی با اشاره به اینکه بیرون مرزها برخی می خواستند جریان تفکر بسیجی را در داخل منحرف کنند با بیان اینکه دیگر جنگ تمام شده و نیازی به این نهاد نداریم، ادامه داد: عزت و اقتدار بسیج روز به روز در حال گسترش بوده و هرکجا که مشکلی به وجود آمده بسیج با روحیه جهادی وارد عرصه شده است.

حجت الاسلام حقیان در ادامه با اشاره به نابودی داعش در سایه تفکر بسیجی خاطرنشان کرد: باید پس مانده‌ های کثیف داعش در افغانستان و پاکستان نابود شوند و در برابر هجمه ها و توطئه های فرهنگی دشمن هوشیار بود.

دشمن شناسی مهم ترین شاخصه بسیج است

امام جمعه دورود دشمن شناسی و استکبار ستیزی را مهم ترین ویژگی بسیج خواند و بیان داشت: امروزه روش و منش استکبار تغییر یافته است و یک بسیجی برای مقابله با دسیسه های دشمن باید دشمنان را شناسایی و استکبار نوین را بشناسند./9459/پ۲۰۳/ب۲

ارسال نظرات