۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۸
کد خبر: ۵۴۰۲۸۱
سردار سلامی:

بسیج مانع ذلت ملت در برابر دشمن شده است

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: خاموش شدن فتنه تکفیری‌ها مهر پایانی بر رؤیاها و آرزوهای قدرت‌ها و مستکبرانی نظیر آمریکا، اسرائیل، انگلیس و آل سعود است.
سردار سلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، سردار سرتیپ حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عصر امروز در اجتماع عظیم بسیجیان اصفهان در مصلای امام خمینی اصفهان، ضمن تبریک فرارسیدن پنجم آذرماه سالروز تشکیل سازمان بسیج مسضعفین، تشکل بسیج را یکی از معجزات امام خمینی عنوان کرد و گفت: پیروزی بر داعش زیباترین قطعه پیروزی‌های مسلمانان بر نیرنگ و فتنه یهود و نصارا و کفار است.

وی در ادامه شکست داعش را یک افتخار آفرینی بزرگ عنوان کرد و افزود: خاموش شدن فتنه تکفیری‌ها مهر پایانی است بر رؤیاها و آرزوهای قدرت‌ها و مستکبرینی نظیر آمریکا، اسرائیل، انگلیس و آل سعود. امام خمینی به خوبی می‌دانستند که دشمنان تحمل گسترش و رشد انقلاب اسلامی را نخواهند داشت و ایشان پیش بینی نبردهایی در ابعاد جهانی برای مقابله با انقلابیون را داشتند.

امام خامنه‌ای بسیج را تبدیل به درختی تنومند و پرثمر کردند

سردار سلامی تشکیل نیروی مقاومت بسیج را برخاسته از اندیشه الهی و قرآنی امام خمینی برای حفظ دین خدا دانست و اظهار کرد: امام خامنه‌ای با ژرف نگری و درکی عمیق از شرایط و مسائل داخل کشور و نیرنگ های دشمنان، شجره طیبه بسیج را به درختی تنومند و قدرتمند و پرثمر تبدیل کردند که در اقصی نقاط جهان می‌توان حاصل و ثمره آن را مشاهده کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسیج را محل حضور زنان و مردانی با ایمان واقعی به خداوند برشمرد و تصریح کرد: یکی از خصوصیات بسیج ایمان داشتن به خداوند و کافر بودن به طاغوت است، بسیج نماد پاکی و نشانه عمل صالح و مخلصانه است، بسیج نماد تمام فضیلت‌هایی است که یک انسان مؤمن متصل به خداوند می‌تواند داشته باشد.

وی در ادامه ایثار، فداکاری، شجاعت، آزادی خواهی، حمایت از مظلومان و ستم دیدگان و مبارزه با جبهه کفر و ظلم و ستم را از ویژگی‌های  تبلور پیدا کرده بسیج در جهان عنوان کرد و گفت: زمانی که در جنگ تحمیلی همه ابرقدرت‌ها و قدرت‌های بزرگ جهان در حمایت از رژیم بعث و صدام برای حمله به ایران و سرنگونی انقلاب اسلامی هم پیمان شدند این بسیجیان بودند که در برابر این قدرت‌ها سینه سپر کردند و با هجرت از خانه و زندگی خود در برابر دشمن قرار گرفتند.

سردار سلامی با اشاره به تکامل و رشد روز افزون نیروی مقاومت بسیج با عبور از نبردها و اتفاقات عظیم و خطیر، عنوان کرد: بسیجیان به خوبی می‌دانستند که بنابر فرموده امام علی(ع) اگر دشمن در خانه ما پای بگذارد و بخواهیم در خانه با دشمن بجنگیم به ذلت و خواری دچار خواهیم شد.

بسیجیان در دفاع مقدس برای ملت ایران و مسلمانان جهان افتخار آفریدند

وی بسیج را حامی محرومان و مستضعفان توصیف کرد و افزود: اگر در دوران دفاع مقدس بسیجیان لباس رزم بر تن نکرده بودند و به صورت خستگی ناپذیر از فرمان های امام خمینی برای دفاع از میهن و انقلاب اسلامی با دشمن مجهز شده از سوی قدرت‌های جهان مبارزه نکرده بودند قطعا ملت لباس ذلت برتن کرده بود اما بسیجیان با تفکر مقاومت و شهادت طلبی وارد میدان جهاد شدند و برای ملت ایران و مسلمانان جهان افتخار و عزت و سربلندی آفریدند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه به پاکی، اخلاص و فداکاری نیروی مقاومت بسیج به عنوان یک جریان زنده و فعال در کشور اشاره داشت و تصریح کرد: بسیجیان به دشمنان اجازه تحقق آرزوهایشان را ندادند و شکست خوردن را به دشمن آموختند.

دانشمندانی که ترور شدند بسیجی بودند

وی با بیان اینکه بسیجیان مانع محاصره علمی کشور شده و پیشرفت‌های علمی بسیاری را برای کشور رقم زدند و مرزهای دانش نوین را درهم شکستند، خاطرنشان کرد: بسیجیان ما اتم را شکافتند و فناوری‌های نوین هسته‌ای را برای کشور به ارمغان آوردند. دانشمندانی که در خیابان‌های تهران از سوی عوامل آمریکا و اسرائیل ترور شدند بسیجیان دانشمند کشور بودند که علیرغم توطئه‌های دشمنان ایران را در رده کشورهای توانمند در حوزه هسته‌ای وارد کردند.

سردار سلامی بسیج را مانعی بر سر راه دشمن در عرصه‌های مختلف از دوران دفاع مقدس تا به امروز دانست و اظهار کرد: امروزه بسیج الگو ساز کشور در عرصه‌های مختلف از جمله اقتصاد مقاومتی است، جنگ تمام نشده است بلکه دشمنان در صدد نفوذ به قلب و فکر نسل جوان کشور هستند، آنچه امروز در برابر این تهاجم دشمن قرار دارد و باید در این راستا مقاومت بورزد بسیج است./1304/پ۲۰۱/ب۲

 

 

ارسال نظرات