۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۹
کد خبر: ۵۴۰۲۸۲

پیام آیت الله حیدری به مناسبت نابودی گروه تکفیری داعش

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، طی پیامی پیروزی جبهه مقاومت بر داعشی های تکفیری را تبریک و تهنیت گفت.
حیدری۲

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اهواز پیامی به مناسبت پیروزی جبهه مقاومت بر تکفیری ها و داعشی ها صادر کرد.

براساس این گزارش، متن این پیام به شرح زیر است؛

 بسم الله الرحمن الرحيم

باتقدیم تهنیت به مناسبت اعیاد ربیع الاول و  هفته بسیج، پیروزی مقاومت اسلامی به پیشگاه بقیه الله و نایب برحقشان امام خامنه ای تبریک عرض می نمایم.
خداوند متعال را شاکریم که حکومت خودخوانده ی داعش، این جرثومه پلید و فرزند نامشروع آمریکا، صهیونیست ها و حکومت وهابی آل سعود  و دستمایه استکبار برای تشویه چهره اسلام و تامین امنیت رژیم صهیونیستی، که با هدف جنگ افروزی در کشورهای مسلمان خاورمیانه و به یغما بردن تاریخ، منابع و ثروت های ملت ها ایجاد شده بود، به لطف عنایت حق و مجاهدت و فداکاری های مدافعان حرم ایرانی، جوانان مؤمن و انقلابی حشدالشعبی عراق، سوریه و دیگر نیروهای مقاومت از جمله حزب الله، گردان های حیدریون، زینبیون و فاطمیون، از صحنه روزگار محو شد.
شرایط کنونی منطقه و جهان این پیروزی را به دستاوردی بزرگ و استراتژیک تبدیل کرده است و به استکبار جهانی، کشورهای غربی و بعضی دولت های مرتجع این پیام را می دهد که نقشه های آنها برای فتنه در منطقه با بصیرت نیروهای مقاومت بی نتیجه می ماند و مقاومت اسلامی روز به روز گسترده تر و قوی تر از پیش خواهد شد و گریبان ظالمان و کفار را خواهد گرفت.
لازم است بار دیگر این پیروزی عظیم و راهبردی را به پیشگاه حضرت ولی عصر عجل الله تعالى فرجه الشريف، رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله)، ملت مسلمان ايران و کشورهایی که طعم تلخ جنایات هولناک گروه تکفیری داعش را چشیده اند، تبریک عرض کنم و از خداوند متعال برای نیروهای مقاومت علی الخصوص سردار رشید اسلام، فرمانده سپاه قدس حاج قاسم سلیمانی، سلامت و طول عمر مسئلت دارم.

محسن حیدری، نماینده مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اهواز
4 آذر 1396./
۹۴۵۳/د۱۰۳/ب۲

ارسال نظرات