۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۱
کد خبر: ۵۴۰۲۸۵
مدیر مدرسه علمیه النبی بندرعباس:

بصیرت برگرفته از دین و روحیه انقلابی مهمترین شاخصه بسیجیان است

مدیر مدرسه علمیه النبی(ص) بندرعباس گفت: بسیجی ها شاخصه هایی دارند که بصیرت برگرفته از دین، ایثار در راه خدا، شجاعت و روحیه انقلابی از جمله آن ویژگی ها است.
حجت الاسلام اولیایی

حجت الاسلام روح الله اولیایی مدیر حوزه علمیه برادران بندرعباس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، گفت: بسیج مدرسه عشق است که بسیجیان آن شاگردان مکتب انسان سازی هستند که برگرفته از اسلام ناب محمدی است.

وی ادامه داد: در مدرسه عشق بسیج آمیخته شدن، ایمان، اخلاص، رشادت و ایثار باعث شده که باکری ها، همت ها و ححجی ها تربیت شوند و از جوشش خون آنها که تداوم نهضت عاشورا است شیفتگان بسیاری از نقاط مختلف جهان رو به اسلام و تشیع بیاورند.

حجت الاسلام اولیایی تاکید کرد: ایمان و روحیه خداپسندانه بسیجیان بود که شخصیت بی نظیری مانند شهید چمران را از بهترین امکانات و شغل ها در آمریکا به میان جبهه های نبرد کشاند و این نتیجه احیای اسلام انقلابی در بین جوانان از سوی امام خمینی (ره) بود.

مدیر مدرسه علمیه النبی(ص) بندرعباس اظهار داشت: بسیجی ها باید شاخصه هایی داشته باشند که بصیرت برگرفته از دین، ایثار در راه خدا، شجاعت و روحیه انقلابی از جمله آن ویژگی ها است.

حجت الاسلام اولیایی تصریح کرد: بصیرت، ایمان، عمل صالح، روحیه انقلابی و دیگر شاخصه های بسیجیان باید بتواند تاثیرات مثبت بر روی جامعه بگذارد و مشوق دیگران به سوی بسیج باشد.

وی ابراز داشت: بسیجیان بازوان و نیروهای پیش روی به سوی هدف تشکیل تمدن عظیم اسلامی هستند و نباید اجازه بدهیم کسی جایگاه آن ها را تضعیف کند.

مدیر مدرسه النبی(ص)‌بندرعباس گفت: امروز تفکر بسیجی و انقلابی به اقصی نقاط دنیا صادر می شود و مظلومان و ملت هایی که آزادی خواه و به دنبال از بین بردن سایه شوم استکبارند  همواره پیرو تفکر بسیجی هستند.

حجت الاسلام اولیایی با بیان این مطلب که امروز تفکر بیسجی در سوریه و عراق کمر داعش و گروه های تکفیری را شکست افزود:‌ تفکر ببسجی الهام گرفته از راه ائمه و ظلم ستیز و در عین حال کارگشا و راهبردی است، امروز تفکر بسیجی در سوریه و عراق باردیگر کارساز شد و دشمنان این مرز و بوم و دشمنان اسلام قامت شان خم شد و ریشه آنان خشکید. 

وی با بیان این مطلب که بسیجی برای رضای خداوند و قرب الی الله به محرومان و مستضعفان خدمت می کند افزود:‌ از مشخصه های بارز روحیه بسیجی ایثار و فداکاری و شهادت است. تفکر بسیجی به فکر منافع خود نیست و برای رضای خداوند هر جا که لازم باشد حضور پیدا می کند./۸۵۱/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات