۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۳
کد خبر: ۵۴۰۳۰۱
لاله افتخاری:

بسیج در حفظ اصالت‌های فرهنگی و دینی جامعه فعال است

مسؤول امور بانوان ستاد اربعین با اشاره به اینکه بسیج در همه زمینه ها حضور فعالانه دارد، گفت: بسیج ظرفیت های مردمی را برای خدمت و پیشبرد برنامه های انقلاب اسلامی به کار می گیرد.
افتخاری

لاله افتخاری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به تبیین کارکردهای فرهنگی‌ و اجتماعی بسیج در جامعه پرداخت و گفت: بسیج به عنوان یک شجره طیبه به تداوم فعالیت های دستگاه‌های رسمی و نهادها در کشور کمک می کند و پشتوانه ای برای آنها است.

یکی از کارکردهای بسیج حفظ تداوم نظام اسلامی است

مسؤول امور بانوان ستاد اربعین با اشاره به اینکه بسیج در همه زمینه ها حضور فعالانه دارد، اظهار داشت: بسیج از یک سو به حفظ تداوم نظام اسلامی پرداخته و از سویی دیگر ظرفیت های مردمی را برای خدمت به نظام اسلامی و پیشبرد برنامه های آن بکار می گیرد.

وی ادامه داد: امروزه بسیج با بکارگیری ظرفیت های مردمی در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و غیره توانسته است در همه نقاط کشور نیرو داشته باشد و در هر عرصه ای نیاز جامعه را برطرف سازد.

افتخاری خاطرنشان کرد: امروزه شاهد هستیم که بسیج در عرصه تهاجم فرهنگی و جنگ نرم توانسته است در زمینه حفظ اصالت‌های فرهنگی و دینی جامعه نقش مفیدی ایفا کند.

خدمات فرهنگی اجتماعی بسیج

مسؤول امور بانوان ستاد اربعین در پایان بخشی از خدمات بسیج را این گونه توصیف کرد: حفظ فرهنگ‌ها و خرده فرهنگ‌های مثبت و سازنده، اصلاح بعضی از فرهنگ‌های نامناسب، گسترش فرهنگ دینی، تحکیم بنیاد خانواده و تربیت نسل انقلابی از جمله خدماتی است که می توان برای بسیج در عرصه فرهنگی اجتماعی نام برد./841/ت302/س

ارسال نظرات