۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۲
کد خبر: ۵۴۰۳۳۴
رییس دفتر آیت الله جوادی در مازندران:

دفتر مرجعیت خانه و پایگاه معنوی مردم است

حجت الاسلام محمودی گفت: دفتر مرجعیت خانه و پایگاه معنوی مردم است، در تمام مناسبت های مذهبی، برنامه های فرهنگی دینی در این دفتر برگزار می شود که با استقبال آحاد مردم روبرو است.
حسن محمودی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام حسن محمودی، رییس دفتر مرجعیت دینی و علمی حضرت آیت الله جوادی آملی در مازندران امشب در مراسم عزاداری شهادت امام حسن عسکری(ع) که به همت دفتر مرجعیت دینی و علمی حضرت آیت الله جوادی آملی در مازندران و حوزه علمیه امام حسن عسکری(ع) آمل در مسجد هدایت برگزار شد با اشاره به روایتی از امام حسن عسکری(ع) افزود: کسی که یتیم شد بدتر از آن کسی است که از امام زمان خود جدا شده باشد.

وی تصریح کرد: اگر علمای دین و فقها، امور دین را برعهده بگیرند به مقام اعلا محشور می شوند که برکات ارزشمندی در آن وجود دارد.

حجت الاسلام محمودی ادامه داد: حضرت آیت الله جوادی آملی مانند سایر علمای دین، نگه دار مردم در مسیر امامت هستند و یکی از جلوه های نگه داری مردم نیز گشایش دفاتر مرجعیت دینی و علمی است.

رییس دفتر مرجعیت دینی و علمی حضرت آیت الله جوادی آملی در مازندران خاطرنشان کرد: دفتر مرجعیت دینی و علمی این عالم گرانقدر در سراسر کشور و خارج از کشور ایجاد شده است.

وی افزود: دفاتر مرجعیت دینی و علمی حضرت آیت الله جوادی آملی ایجاد شد تا مردم با علما ارتباط داشته باشند و به احکام دین دسترسی پیدا کنند و به شبهات آنان پاسخ داده شود.

حجت الاسلام محمودی ادامه داد: بیش از یک سال از افتتاح دفتر مرجعیت دینی و علمی حضرت آیت الله جوادی آملی در مازندران می گذرد که این دفتر از آحاد مردم استقبال می کند.

رییس دفتر مرجعیت دینی و علمی حضرت آیت الله جوادی آملی در مازندران خاطرنشان کرد: دفتر مرجعیت دینی و علمی آیت الله جوادی آملی همه روزه آماده پاسخگویی به مسائل شرعی و شبهات دینی، دریافت وجوهات و اعزام مبلغان و کارشناسان دینی به سراسر استان مازندران است.

وی بیان داشت: دفتر مرجعیت خانه و پایگاه معنوی مردم است، در تمام مناسبت های مذهبی، برنامه های فرهنگی دینی در این دفتر برگزار می شود که با استقبال آحاد مردم روبرو است.

حجت الاسلام محمودی در پایان افزود: بهره گیری از سیره نورانی اهل بیت معصومین(ع) برکات ارزنده ای در زندگی انسان دارد که ضرورت دارد انسان اهتمام و عزم شایسته ای در این مسیر والا داشته باشد./1314/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات