۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۵۴۰۳۸۱
حجت الاسلام والمسلمین کلباسی خبرداد؛

تجدید بیعت طلاب و دانشجویان با امام زمان در مسجد جمکران

دبیر ستاد هماهنگی فعالیت های مهدوی با اشاره به برنامه های گرامیداشت سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج)، از تجدید بیعت بیش از ۲هزار طلبه و دانشجو با امام زمان در مسجد مقدس جمکران خبر داد.
حجت الاسلام کلباسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی کلباسی دبیر ستاد هماهنگی فعالیت تشکل های مهدوی صبح امروز در دیدار حضرت آیت الله مکارم شیرازی بخشی از برنامه ها به مناسبت آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) را تشریح کرد.

وی افزود: ستاهنگی هماهنگی فعالیت های مهدوی مجموعه ای از مؤسسات، دستگاه ها و اماکن مرتبط با موضوع مهدویت است که شامل حوزه علمیه قم، مرکز تخصصی مهدویت، مسجد مقدس جمکران، مؤسسات مهدوی، دفتر تبلیغات، جامعة المصطفی، سازمان تبلیغات و صداوسیما می شود.

رییس مرکز تخصصی مهدویت با بیان این که ستاد مهدویت برای هماهنگی در فعالیت های چند سال پیش ایجاد شده است، اظهار داشت: جلوگیری از موازی کاری، توسعه کارهای ضروری و هماهنگی در مواجهه با آسیب های مهدویت از دیگر اهداف تشکیل این ستاد بوده است.

وی ادامه داد: هماهنگی در سیاست ها و برنامه های مهدوی از دیگر علت های تشکیل ستاد هماهنگی فعالیت های مهدوی بوده است، این ستاد در طول سال به ریاست حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان جلساتی در جمکران دارد که مسائل مطرح شده و تقسیم کار صورت می گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین کلباسی با بیان این که 9 ربیع الاول سالروز آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج) روزی مبارک است که باید بزرگ داشته شود، ابراز داشت: امشب دو هزار و 500 نفر از طلاب و  دانشجویان تحت عنوان بیعت با امام زمان(عج) در مسجد مقدس جمکران جمع می شوند.

وی عنوان کرد: فردا نیز در نوبت صبح و عصر برنامه های مفصلی در جمکران در نظر گرفته شده است، در سراسر کشور نیز برنامه هایی مدنظر است تا این روز مهم پاس داشته شود.

دبیر ستاد هماهنگی فعالیت تشکل های مهدوی  در پایان خاطرنشان کرد: در مرکز تخصصی مهدویت تا کنون بیش از 100 پایان نامه و رساله در سطح 3 و 4 تدوین شده است و بیشتر درباره مسائلی که تاکنون کار نشده پژوهش انجام می شود، حدود 300 اثر نیز در این مرکز به چاپ رسیده است./1323/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات