۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۵۴۰۴۸۷
معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان خبر داد؛

ارسال ۴۲۱ اثر به جشنواره علامه حلی لرستان

معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان، با اشاره به برگزاری اختتامیه جشنواره استانی علامی حلی در لرستان، گفت: در سال جاری ۴۲۱ اثر به جشنواره علامه حلی لرستان ارسال شده که از این تعداد ۴۴ اثر به عنوان برگزیده معرفی می شوند.
پژوهش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام کامران پنام معاون پژوهش حوزه علمیه استان لرستان، صبح امروز در اختتامیه همایش علامه حلی که در جهاد کشاورزی استان در خرم آباد برگزار شد، گفت: جشنواره علامه حلی از سال 1387  از سوی معاونت پژوهش حوزه علمیه کشور به منظور ترغیب، تشویق و دانش افزایی پژوهشی بین طلاب راه اندازی  شد.

وی با اشاره به برکات جشنواره علامه حلی در کشور افزود: در استان لرستان هم با توجه به وجود پتانسیل های علمی در حوزه های علمیه خواهران و برادران با حمایت حجت الاسلام مینا پور، مدیر حوزه علمیه استان، در راستای تقویت زیرساخت های لازم برای برگزاری جشنواره،  این جشنوار اجرایی شد.

معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان با اشاره به اینکه در مدت اجرای این همایش در استان بیش از 25 کارگاه آموزشی پژوهشی ویژه طلاب برگزار شده است، عنوان داشت:  هدایت فعالیت های پژوهشی طلاب از اهداف برگزاری این کارگاه های آموزشی این جشنواره بود.

وی با اشاره به اینکه بیش از 421 اثر به جشنواره علامه حلی استان لرستان راه یافته است، خاطرنشان کرد: باتوجه به برگزاری نخستین همایش علامه حلی در استان، وجود این تعداد آثار برای نخستین بار در استان کارنامه خوبی است.

حجت الاسلام پناه با بیان اینکه انتظار می رود با سرفصل های آموزشی در گارگاه های این جشنواره در سال آینده  شاهید ارتقای کمیت و کیفیت سطح آثار باشیم، گفت: تحقق این مهم نیازمند همت، تلاش و پشتکار طلاب است.

وی افزود: آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره پژوهشی از سوی 11 ارزیاب و استاد پژوهشی در طی چهار ماه بررسی شد و 44 اثر برگزیده معرفی می شود.

معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان گفت: آثار ارسالی طلاب با محوریت کتاب، مقاله و پایان نامه به دبیرخانه جشنواره علامه حلی استان ارسال شده است.

وی با بیان اینکه جشنواره علامه حلی سال آینده هم برگزار می شود، گفت: تا تاریخ 15 دی ماه طلاب می توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند و سن شرکت کنندگان تا 30 سال اعلام شده است.  

حجت الاسلام پنام با اشاره به اینکه زیرساخت های لازم برای انجام فعالیت پژوهشی طلاب فراهم است، بیان کرد: طلاب جهت ارتقای فعالیت های پژوهشی باید به موضوعات مهم و اساسی حوزه توجه داشته باشند./9459/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات