۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲
کد خبر: ۵۴۰۵۱۴
آیت الله علما:

مناطق زلزله زده کرمانشاه نیازمند خدمات رسانی بیشتر است

آیت الله علما گفت: لازم است خدمات و کمک های بیشتری برای آسایش مردم مناطق زلزله زده کرمانشاه صورت گیرد.
آیت الله علما آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه پیش از ظهر امروز در دیدار مدیر کل جدید و معاونان اداره کل تأمین اجتماعی استان کرمانشاه ابراز داشت: استان کرمانشاه در دوران دفاع مقدس در جبهه اول دفاع از نظام و کشور بوده است.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: زلزله اخیر خسارات بسیاری به استان کرمانشاه وارد کرد، لازم است خدمات و کمک های بیشتری در راستای آسایش مردم مناطق زلزله زده صورت گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: سازمان تأمین اجتماعی در حادثه زلزله اخیر خدمات خوبی به مردم ارائه کرده است، این سازمان زمینه ساز ارتقای سلامتی و رفاه در جامعه است.

آیت الله علما تأکید کرد: هر پست و مسؤولیتی، فرصتی جهت خدمت به مردم و بهره گیری توشه اخروی برای شخص فراهم می کند بنابراین باید این فرصت را غنیمت شمرد و در راه خدمت به خلق از هیچ تلاشی فروگذار نکرد.

امام جمعه کرمانشاه اظهار داشت: امروز استان کرمانشاه از مشکلاتی همچون فقر و بیکاری رنج می برد و باید برای برطرف شدن این مشکلات تلاش دوچندان صورت گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در پایان عنوان داشت: استان کرمانشاه در گذشته استانی ثروتمند و پر رونق بود، مسؤولان باید با تلاش بیشتر مشکلات استان را مرتفع کرده و نسل جوان را از معضل بیکاری و فقر برهانند./8571/پ202/ب1

ارسال نظرات