۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱
کد خبر: ۵۴۰۵۲۲
رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی:

فعالیت های مواکب خراسان جنوبی درکاظمین تحسین برانگیز بود

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی با بیان اینکه فعالیت های مواکب استان در شهر مقدس کاظمین تحسین برانگیز بود، گفت: تعداد زائران استان نسبت به سال گذشته دو برابر افزایش داشته است.
جوینده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، موسی جوینده، رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی ظهر امروز در دیدار با خدام اربعین حسینی اظهار داشت: مردم استان در اربعین حسینی کار بزرگی انجام دادند و مانند سال های گذشته با اخلاص و صداقت تلاش کردند.

وی با بیان اینکه فعالیت های مواکب استان در شهر مقدس کاظمین تحسین برانگیز بود، گفت: تعداد زائران استان نسبت به سال گذشته دو برابر افزایش داشته است.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی افزود: در مواکب استان بیش از یک میلیون و 103 هزار پرس غذای گرم و یک میلیون و 561 هزار میان وعده بین زائران توزیع شد.

جوینده با بیان اینکه 286 هزار نفر زائر در موکب های استان اسکان داده شدند، تصریح کرد: همچنین 381 هزار قرص نان  به همت هشت موکب نانوایی پخت و در میان زائران توزیع شد.

وی ادامه داد: بهره‌مندی 4 هزار و 859 نفر از خدمات آرایشگاهی، 2 هزار و 749 نفر از خدمات خیاطی و 2 هزار و 498 نفر از خدمات شستشوی البسه، ویزیت 12 هزار و 551 نفر و بهره‌مندی 180 نفر از خدمات دندان‌پزشکی از دیگر خدمات موکب‌ های خراسان ‌جنوبی در شهر مقدس کاظمین بود.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: در سال جاری نیز برای نخستین بار تعدادی از خواهران جهت فعالیت های تبلیغی و خدماتی به اربعین اعزام شدند.

جوینده اظهار کرد: همچنین تعدادی از موکب داران استان برای کمک به زلزله زدگان کرمانشاه زلزله به این استان اعزام شدند و خدمات ارائه دادند و در حال حاضر نیز یک موکب نانوایی در محل مستقر است و نان رایگان توزیع می کند./880/پ۲۰۳/ب۲

ارسال نظرات