۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۵۴۰۵۶۸
مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت علی بن ابی طالب اهواز:

هدایت های رهبری از رموز اصلی پیروزی جبهه مقاومت بر داعش بود

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت علی بن ابی طالب اهواز وجود ولایت فقیه و هدایت های حکیمانه رهبر معظم انقلاب و نیز فتوای تاریخی حضرت آیت الله سیتانی را از اصلی ترین رموز موفقیت پیروزی بر داعشی ها دانست.
حجت الاسلام عبیات

حجت الاسلام عزیز عبیات، مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت علی بن ابی طالب(ع) اهواز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز ضمن گرامیداشت هفته بسیج و پیروزی جبهه مقاومت بر داعشی های تکفیری، اظهار داشت: پیروزی جبهه حق علیه باطل، یعنی پیروزی جبهه مقاومت اسلامی بر گروهک های تکفیری داعشی در واقع یک پیروزی بزرگ برای امت اسلامی محسوب می شود که می طلبد تمامی کشورهای اسلامی از این پیروزی بزرگ خرسند باشند.

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت علی بن ابی طالب اهواز ابراز داشت: وجود ولایت فقیه و هدایت های حکیمانه رهبر معظم انقلاب در طول جنگ با داعشی های تکفیری، سبب پیروزی جبهه مقاومت علیه این گروهک تروریستی شد و همگان باید شکرگزار نعمت ولایت فقیه باشیم.

این مقام مسؤول در ادامه بیان داشت: مدیریت و تدابیر رهبر معظم انقلاب و هدایت های ایشان از اصلی ترین رموز موفقیت در مقابل داعش بود که نیروهای اسلام توانستند پیروز از این میدان سخت بیرون خارج شوند.

حجت الاسلام عبیات درباره نقش مرجعیت در شکست داعش، گفت: از دیگر مهم ترین ارکان پیروزی جبهه مقاومت اسلامی بر گروهک تروریستی داعش، مرجعیت عالیقدر جهان تشیع حضرت آیت الله سیستانی بود که با فتوای تاریخی خود، شکست داعش را آسان تر کرد.

وی در ادامه ابراز داشت: پیام این پیروزی آن است که اگر استکبار جهانی بخواهد به امت اسلامی زور بگوید، به طور قطع با وحدت نیروهای متدین امت اسلامی روبرو خواهد شد و به زودی شکست خواهد خورد.

این استاد حوزه علمیه اهواز درباره نقش روحانیت در جنگ با داعش، بیان داشت: روحانیت نیز همانند دیگر نیروهای جبهه مقاومت در جنگ با داعشی های در خط مقدم قرار داشت و هم از لحاظ معنوی و نیز نظامی، روحانیت از این میدان سربلند بیرون آمد.

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت علی بن ابیطالب اهواز در پایان از برگزاری تجمع طلاب سه مدرسه علمیه اهواز با سخنرانی امام جمعه موقت اهواز در هشتم آذر به میزبانی مدرسه علمیه سفیران هدایت علی بن ابی طالب(ع) اهواز به مناسبت هفته بسیج و پیروزی جبهه مقاومت بر داعش، خبر داد./9453/ت303/ب1

ارسال نظرات